וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "אחרי שמסי יפרוש, ברצלונה צריכה להפריש את חולצה מספר 10"

כוכב העבר הברזילאי ערך ראיון בספרד ופרגן לארגנטינאי עמו הוא שיתף פעולה בתחילת הקריירה: "הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה, בשביל אוהבי הכדורגל אני מקווה שהוא ישחק עוד 20 שנה"

ברני ארדוב

רונאלדיניו גאושו שיחק אומנם רק ארבע עונות בברצלונה, אך הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון ולבטח אחד המוכשרים והאהובים שבהם. אתמול, כוכב העבר הברזילאי שנמצא בספרד ערך ראיון לתקשורת המקומית, ותתפלאו, הוא לא ממש מתגעגע לכדורגל.

"מעולם לא צפיתי במשחק כדורגל במשחק 90 דקות", אמר רונאלדיניו, "אני מסתכל על הרגעים הכי טובים, ועל הגולים. זה היופי שבכדורגל".

עוד בנושא:

היום בספרד: ברצלונה רוצה להישאר מושלמת, דרבי לוהט בסביליה
בייל ובנזמה פורחים, לופטגי: "למה שקארים לא יכבוש 30-40 שערים?"
איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את פארמה, רונאלדו שוב לא כבש

רונאלדיניו ליאונל מסי ברצלונה. AP
היו ימים. רונאלדיניו ומסי/AP

רונאלדיניו שיחק עם לא מעט כוכבים בקריירה שלו, אבל אף אחד לא הרשים אותו כמובן כמו ליאו מסי, עמו הוא שיתף פעולה בברצלונה והיה זה שחנך והכניס אותו לעניינים כילד צעיר: "מסי הוא השחקן הטוב בהיסטוריה, ללא ספק. אף אחד לא עשה מה שהוא עשה ואין עוד שחקן כזה בהיסטוריה של המועדון. בשביל אלו שאוהבים כדורגל אני מקווה שהוא ישחק עוד 20 שנה. אני חושב שכשהוא יפרוש מכדורגל, אף אחד לא צריך ללבוש את החולצה מספר 10 בברצלונה".

רוני התייחס גם להשוואה הבלתי נגמרת של מסי ורונאלדו ואמר: "עבורי זה לא עניין להשוואה, זה עניין של טעם. אני אוהב את סגנון המשחק של מסי. יש לו הכול. אני אוהב הרבה יותר את הסגנון של מסי".

הברזילאי התייחס גם לברצלונה הנוכחית והציב רף גבוה: "השנה יש קבוצה לזכייה בליגת האלופות. אני חושב שברצלונה הביאה שחקנים איכותיים שיעזרו לה מאוד. כמובן שגם ריאל מדריד תמיד חזקה והיא זוכה בתארים, אבל אני חושב שבארסה עשתה החתמות טובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully