וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסרביה: הפועל באר שבע ומכבי חיפה מעוניינות בסיידובה סומא

הקשר ההתקפי של נבחרת גינאה לא הצליח לעבור לאסביירג הדנית, וכעת נטען כי הוא עשוי להגיע לאחת מקבוצות ליגת העל בהשאלה מפרטיזן בלגרד עם אופציה לרכישה בסיום העונה

עריכת וידאו: מתן חדד

חלון ההעברות האירופי נסגר אמש (שישי) והשאיר את ישראל כאחד המקומות היחידים בהם עוד ניתן לבצע העברות. לפיכך, שחקנים שלא הספיקו לעבור לפני סיום החלון, עשויים להיות מקושרים בתקופה הקרובה לליגת העל, ואחד מהם הוא סיידובה סומא. הקשר ההתקפי של פרטיזן בלגרד אמור היה להצטרף לאסביירג הדנית, אבל העסקה לא הושלמה עד סגירת החלון וכעת מדווחים בסרביה על אפשרות שיגיע לליגת העל, כשהפועל באר שבע ומכבי חיפה מוזכרות כמועמדות לקלוט אותו עד סגירת החלון הישראלי ב-17 בספטמבר.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע רוצה לצרף את יקוב סילבסטר
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

סיידובה סומא פרטיזן בלגרד. GettyImages
בדרך לליגת העל? סיידובה סומא/GettyImages

על פי הדיווח, סומא בן ה-27 לא נמצא בתוכניות של פרטיזן והוצע גם לקבוצות במפרץ, כאשר מדובר על עסקת השאלה לעונה הקרובה עם אופציה לרכישה בסיומה. הקשר הקדמי, שיכול לשחק גם בכנפיים או כחלוץ מרכזי, כבש שבעה שערים ב-27 הופעות בנבחרת גינאה ואת עונת השיא שלו רשם ב-2016/17, אז כבש 20 שערי ליגה במדי סלובן ברטיסלבה הסלובקית.

זו הייתה העונה החמישית שלו בסלובן, ובסיומה נרכש תמורת 1.5 מיליון יורו על ידי פרטיזן. בסרביה הצליח הרבה פחות והסתפק בשלושה שערים ב-22 משחקי ליגה, כשהעונה שותף בארבעה נוספים ולא כבש. סומא הורחק במוקדמות הליגה האירופית מול טרקאי, והאדום הזה הצטרף לזה שקיבל בדרבי מול הכוכב האדום בחודש אפריל, לאחר שהתעמת עם מיטשל דונלד. פרט לסלובן ופרטיזן, בעברו שיחק סומא גם באייאקס קייפ טאון מדרום אפריקה, ניטרה הסלובקית ואל קאדסיה מכווית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully