וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רוצה לצרף את יקוב סילבסטר

30.8.2018 / 15:20

האלופה חזרה לאופציית החלוץ הסלובקי של בית"ר ירושלים, אך לא תבצע טרייד על בן שהר שמאוכזב ממעמדו ועשוי לעזוב. מוחמד גדיר ביקש שחרור מיידי, אליניב ברדה יישאר בהשגחה בימים הקרובים

צילום: בני בן סימון, עריכה: ניב מעוז

הפועל באר שבע מעוניינת לצרף את יקוב סילבסטר, חלוצה הסלובקי של בית"ר ירושלים, ותנסה לבצע מהלך להבאתו עד לסגירת חלון ההעברות הישראלי ב-17 בספטמבר. האלופה סימנה כבר במהלך הקיץ את החלוץ בן ה-28 שכבש שישה שערי ליגה ועוד שני שערים בגביע בארבעת החודשים שלו בבית"ר ירושלים, אך הבעלים דאז אלי טביב לא מוכן היה למכור.

כעת, לאחר הפרידה של באר שבע מהחלוץ הצ'כי תומאש פקהארט ורצונו של מוחמד גדיר להשתחרר, יש רצון עז לצרף את סילבסטר. בכל מקרה לא יהיה מדובר בטרייד על בן שהר, שמצדו מאוכזב מאוד ממעמדו בבאר שבע ועשוי לעזוב, אך מחזיק בחוזה גבוה לחמש עונות שלקבוצות אחרות יהיה קשה לשאת בעלותו בנוסף לפיצוי שצפויה לדרוש האלופה.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע מודאגת: בן שהר מאוכזב ממעמדו, גדיר ידרוש הבהרות
ברק בכר: "לא משנה אם אני רוצה את האסלביינק, יש רצוי ויש מצוי"

מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
רוצה לעזוב. מוחמד גדיר/יוסי ציפקיס

חלוצה של הפועל באר שבע מוחמד גדיר ביקש מראשי המועדון להשתחרר באופן מיידי מהקבוצה. כזכור, גדיר לא היה בתוכניות המקצועיות במהלך הקיץ, לא נרשם למשחקים באירופה ואף לא יצא למחנה האימונים.

אלא שכעת בבאר שבע מתמהמהים עם ההחלטה לשחררו ואף שוקלים להשאיר את השחקן בסגל. גדיר עצמו, כך טוען גורם המעורה בפרטים, הבהיר שלמרות ששיחק במשחק האחרון הוא רוצה לעזוב ואינו מעוניין להישאר בקבוצה וזאת בעיקר לאור ההתנהלות מולו בקיץ האחרון.

בעניין אחר, בקבוצה ממשיכים לעבוד על הצד המנטלי ועל החיבור של השחקנים ושלשום יצאו כולם לפאב בעיר. במהלך הערב הפתיע דווקא השוער היווני יאניס אנסטיס כשהחל לזמר ביוונית. בנוגע לאליניב ברדה, בשלב זה השחקן נשאר בהשגחה בבית החולים וישתחרר רק בעוד כמה ימים ולא ברור אם ינכח במשחק נגד מכבי תל אביב אך עם זאת יש לציין שעוזר המאמן חש בטוב.

(עדכון ראשון: 10:09)

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע מודאגת: בן שהר מאוכזב ממעמדו, גדיר ידרוש הבהרות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully