וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא משנה אם אני רוצה את האסלביינק, יש רצוי ויש מצוי"

25.8.2018 / 23:23

מאמן הפועל באר שבע מודה אחרי ה-1:1 בקרית שמונה שהאלופה "בתקופה פחות טובה, יש חוסר ביטחון", ומרגיע את גזרת בן שהר. האסלביינק על מעבר אפשרי: "אם באר שבע ירצו לעשות משהו, הם יודעים מה לעשות". סילבס: "מחפשים לעלות מדרגה העונה"

שחקני הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
זה עדיין לא זה. באר שבע/סוכנות ג'יני

הפועל באר שבע פתחה היום (שבת) בצורה מאכזבת את העונה, כשהסתפקה ב-1:1 בחוץ מול קרית שמונה במחזור הראשון. אומנם המאמן ברק בכר טוען ש"זה לא כזה נורא" להוציא תיקו במשחק חוץ בקרית שמונה, אבל גם הוא יודע שמעבר לתוצאה, הקבוצה שלו שוב נראתה במשך דקות ארוכות רדומה והציגה יכולת מקרטעת, שמגיע כהמשך לקמפיין החלש באירופה. באופן סמלי מאוד, מי שכבש את שער השוויון לקרית שמונה הוא נייג'ל האסלביינק, השחקן שבאר שבע רוצה ועשוי להיות המחליף של טוני וואקמה, שהמחיש את יכולתו, ועד כמה האלופה זקוקה לכוחות המחודשים שלו.

ברק בכר אמר בסיום: "זה משחק שהיה יכול להתפתח לכל כיוון. קרית שמונה פתחה טוב, אחר כך כבשנו ויכולנו לעלות ל-0:2, אבל הם חזרו ואז גם יכולנו להפסיד. אנחנו בתקופה פחות טובה, עושים את הדברים פחות טוב, יש חוסר ביטחון. אבל יש לנו קבוצה מספיק טובה בשביל להתחיל טוב ולצבור ביטחון. תיקו בקרית שמונה זה לא כזה נורא".

נייג'ל האסלביינק אמר: "עשינו הכל היום, כולם נתנו 100 אחוז בשביל להשיג את התוצאה. כרגע אני שחקן קרית שמונה ואם באר שבע ירצו לעשות משהו, הם יודעים מה לעשות. אני תחת חוזה ואני נותן הכל עבור קרית שמונה".

מאור מליקסון אמר: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, בשנייה פחות טוב. יכולתי לעשות 0:2 ואז הכול היה אחרת. במחצית השנייה היינו פחות טובים, נצטרך לתקן את זה. חן נתן לי כדור גדול, עצרתי ובעטתי, אבל זה פגע בשוער. זהו, נגמר וזה מאחורינו. לא צריך להגזים, זה רק משחק ראשון והיו היום גם דברים טובים. זה חלק מהכדורגל, ברק יודע מה צריך לעשות ואנחנו נשתפר ממשחק למשחק. הרבה קבוצות ייאבדו פה נקודות, זה משחק חוץ קשה. אנחנו עולים לכל משחק ורוצים לנצח, יש פה חדר הלבשה טוב".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר ליד מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס. סוכנות ג'יני
"אנחנו בתקופה פחות טובה, עושים את הדברים פחות טוב, יש חוסר ביטחון". בכר/סוכנות ג'יני

על בן שהר שנכנס כמחליף בשלב מאוחר מאוד, אמר בכר: "אני מסתכל על השחקנים באימונים, באיזה כושר הם, אני צריך להתייחס למשחק הקודם, למשחק הבא. שהר שחקן מצוין שתרם הרבה ויתרום עוד הרבה להפועל באר שבע".

בכר נשאל על המועמדות של נייג'ל האסלביינק לקבוצתו והשיב: "האסלביינק שחקן מצוין, אבל הוא שחקן של של קרית שמונה. זה לא משנה אם אני מעוניין בו, יש רצוי ויש מצוי".

חיים סילבס סיכם: "הגענו מאוד מוכנים ויכולנו לעשות יותר מבחינת תוצאה. ראו את ההבדל המנטלי ב-10 הדקות האחרונות - כשהלכנו אחורה והם ניסו ללחוץ ולנצח - למרות שבמשחק היו רגעים שהבכנו אותם וידענו לשחק על נקודות התורפה שלהם. אני שמח שחזרנו מפיגור, למרות תוצאות לא טובות בגביע הטוטו הצלחנו להרים את עצמנו. אנחנו מחפשים לעלות מדרגה העונה, רוצים להיות בפלייאוף העליון, אבל המטרה הגדולה היא להחזיר את האיכות של המקום הזה".

המאמן הוסיף: "עזיבה של האלסביינק? קשה מאוד לדון בדברים כשהם תיאורטיים. מבחינתי אני אעשה את כל מה שצריך עם החומר שאיזי שרצקי נותן לי, גם אם זה אומר לשחק בלי נייג'ל. זועבי? ככה דמיינו את מהדי. האמנו בו ורצינו שהוא יגיע לרמה שהוא יכול להגיע אליה. זה לא קרה עד עכשיו, אבל היום כן".

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
שחקן עירוני קרית שמונה, נייג'ל האסלביינק כובש מול הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
סילבס: "עזיבה של האלסביינק? קשה מאוד לדון בדברים כשהם תיאורטיים"/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully