וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מודאגת: בן שהר מאוכזב ממעמדו, גדיר ידרוש הבהרות

26.8.2018 / 7:42

שהר נראה מתוסכל אחרי ה-1:1 מול קרית שמונה, גדיר שנכנס כמחליף "מבולבל" ומנסה להבין מה התוכניות לגביו. שחקן בקבוצה: "דברים לא הולכים לנו". האסלביינק לאוהדי באר שבע: מעוניין להצטרף

שחקני הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
האלופה עדיין לא מתחברת. מלמד וקבהא מאוכזבים/סוכנות ג'יני

1. "יש הרבה נסיונות, אבל כרגע דברים לא הולכים לנו"

בהפועל באר שבע מודים: אנחנו נמצאים בתקופה בעייתית ומתקשים לצאת ממנה. האלופה סיימה אמש (שבת) ב-1:1 מאכזב מול עירוני קרית שמונה במחזור הפתיחה של ליגת העל והמשיכה את תחילת העונה החלשה, במשחק שגרם גם לשחקנים להגיע לתובנות מדאיגות. "יש הרבה ניסיונות. גם מבחינת רכש, גם מבחינת מערכים והרכבים. אבל כרגע דברים לא הולכים לנו, ואנחנו מודעים לזה שאנחנו לא נראים טוב", אמר אמש אחד מהם.

בקבוצה החמיאו מצד אחד שוב לנחישות והאגרסיביות של השחקנים, בעיקר מצד מרואן קבהא, חן עזרא וגיא מלמד, אך מנגד שוב ראו חוסר תיאום הגנתי של כלל החוליות, מה שגרם לחוליה האחורית להישאר חשופה פעמים רבות לפריצות של נייג'ל האסלביינק ולוי גרסיה.

עוד בנושא

פתיחה צולעת לעונה: באר שבע סיימה ב-1:1 בחוץ מול קרית שמונה
ברק בכר: "לא משנה אם אני רוצה את האסלביינק, יש רצוי ויש מצוי"

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. רויטרס
החוזה החדש לא שיפר את מעמדו. בן שהר/רויטרס

2. שחקני באר שבע מעידים: בן שהר מתוסכל ומאוכזב

כמובן שכל העת נמשך גם העיסוק בשחקנים מתוסכלים. הבולט שבהם בתקופה האחרונה הוא בן שהר, שאיבד אמש את מקומו בהרכב לגיא מלמד (שגם כבש את השער היחיד של באר שבע). החלוץ יצא נסער ועצבני מהאיצטדיון בקרית שמונה, ושחקנים בקבוצה ציינו שהוא נראה מתוסכל מאוד בשבועות האחרונים ואפילו לא הופתע מכך שנכנס רק כמחליף שלישי. נכון שזו לא הפעם הראשונה ששהר יורד לספסל העונה, אבל הפעם זה היה השיא, משום שהוא שימש למעשה כחלוץ הרביעי בלבד בהיררכיה של ברק בכר.

שהר מחזיק בחוזה לעוד חמש עונות בשכר גבוה מאוד, אך עושה רושם שהוא מאוכזב מההתנהלות סביבו. התסכול הגדול של שהר מתעצם במיוחד לאור העובדה שרק בדצמבר האחרון - בזמן שהיה מחוזר על ידי מכבי תל אביב - חתם על החוזה הארוך והיה משוכנע שלאור הפרידה מתומאש פקהארט, הוא יקבל שוב את המושכות מברק בכר. כעת נראה שמתפתחת סאגה של ממש סביבו.

עוד באותו נושא

ברק בכר: "לא משנה אם אני רוצה את האסלביינק, יש רצוי ויש מצוי"

לכתבה המלאה
מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
מה באר שבע מתכננת לו? מוחמד גדיר/יוסי ציפקיס

3. גדיר ידרוש הבהרות: בתוכניות של בכר, או עדיין בדרך החוצה?

מי שנכנס כמחליף עוד לפני שהר היה מוחמד גדיר. החלוץ שוחח לא פעם בחודשיים האחרונים עם ראשי המועדון והיה משוכנע שבימים הקרובים הוא יעזוב לקבוצה אחרת בליגת העל. בני סכנין, הפועל חיפה, מכבי פתח תקוה - כולן נראו כמו מועמדות לגיטימיות לצרפו - אולם כעת לא ברור לאן הדברים מתפתחים. בסביבתו של החלוץ טוענים שהוא מבולבל מאוד ולא מבין מה התוכניות של באר שבע לגביו. החלוץ ישוחח עם ראשי המועדון במטרה להבין האם הוא חוזר לתוכניות המקצועיות, או ממשיך במגעים עם קבוצות אחרות.

"אם לא יגיע חלוץ זר, אז יש סיכוי שכל החלוצים, כולל שהר, מלמד וגדיר יישארו. ראינו שבעונה ארוכה צריך לפחות ארבעה חלוצים טובים", אמר אמש גורם בקבוצה. שני שחקנים שכן צפויים לעזוב בקרוב הם עמרן אלקרינאוי ו-וובה בראון. באר שבע המתינה עם המעבר של בראון לעירוני קרית שמונה לאחר המפגש ביניהן, והיום צפויה לחתום על טופס השחרור שלו ולהפוך את המעבר לרשמי.

שחקן עירוני קרית שמונה, נייג'ל האסלביינק, מול שחקן הפועל באר שבע, ג'ון אוגו. סוכנות ג'יני
לא רק הוא על הכוונת. האסלביינק אמש/סוכנות ג'יני

4. האסלביינק לאוהדי באר שבע: רוצה להצטרף

המשחק אמש הבליט עוד יותר את הסיבות שבגינן באר שבע רוצה לצרף את נייג'ל האסלביינק. חלוץ קרית שמונה סיכן את השער של האלופה פעם אחר פעם, ואף כבש את שער השוויון. בבאר שבע ימשיכו במאמצים לצרפו, למרות שנכון לעכשיו עדיין יש פערים בין הצדדים. האסלביינק שוחח עם כמה מאוהדי באר שבע שפנו אליו ואמר להם שהוא מעוניין לעבור לאלופה, אך הדגיש שכל עוד הוא בקרית שמונה, הוא ייתן הכל עבורה. מלבד ההולנדי, בבאר שבע שוקלים לצרף שחקן הגנה נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully