וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פוגבה נחוש לעזוב את יונייטד ולעבור ליובנטוס כבר בינואר

ב"טוטוספורט" טוענים שהקשר הצרפתי שהיה על הכוונת של ברצלונה הקיץ, רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בשל יחסיו המתוחים עם ז'וז'ה מוריניו ומתכוון לכפות את המעבר ולחבור לרונאלדו

AP

למרות הדיבורים על מעבר אפשרי לברצלונה, פול פוגבה נשאר במנצ'סטר יונייטד ולא ניצל את חלון ההעברות. אולם, אם לסתמך על דיווח ב"טוטוספורט", העיתון שחשף את המגעים בין רונאלדו ליובנטוס, ייתכן מאוד שהקשר הצרפתי יחבור לכוכב הפורטוגלי ביובה עוד העונה.

על פי הדיווח פוגבה רוצה לחזור לקבוצה שבה הפך לכוכב ועשוי לעבור ליובנטוס כבר בינואר הקרוב. זאת בשל יחסיו המעורערים עם מאמנו במנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. אם הדיווחים אכן נכונים ויש דברים בגו, יהיה מעניין לראות את פוגבה במפגשים מול יובנטוס בליגת האלופות, כאשר השתיים שובצו לאותו הבית במפעל היוקרתי.

עוד בנושא:

בדקה ה-95: מילאן השיגה ניצחון בכורה עם 1:2 דרמטי על רומא
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

ז'וזה מוריניו, פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מאס במוריניו? פוגבה עם מאמנו/רויטרס

הקשר הצרפתי עבר כנער מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד באוגוסט 2012, אך נרכש על ידה תמורת שיא ההעברות דאז של 105 מיליון יורו ב-2016. אולם, אחרי שתי עונות פושרות בקבוצה, היחסים בינו לבין ז'וזה ומוריניו התערערו מאוד בעיקר לאחר שזה החתים בקבוצה את אלכסיס סאנצ'ס. פוגבה מצידו מעוניין מאוד לחזור ליובה, שכעת נחשבת למועמדת בכירה לזכות בליגת האלופות אחרי שהחתימה את מלך השערים של המפעל בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו שמצידו חולם על זכייה רביעית רצופה במפעל היוקרתי. עם פוגבה, דיבאלה ומנדז'וקיץ' לצידו זה בהחלט אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully