וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: יאניס אנסטיס "על סף חתימה" באטרומיטוס היוונית

31.8.2018 / 18:06

שעות ספורות אחרי ששוחרר מהפועל באר שבע, השוער ככל הנראה מצא קבוצה חדשה. בבלגיה מדווחים שהקבוצה מבירת הנגב מעוניינת לעונה מסטנדרד ליאז' את הבלם הסרבי מילוש קוסאנוביץ'

צילום: בני בן סימון, עריכה: ניב מעוז

הפועל באר שבע הודיעה היום (שישי) שהיא הגיעה לסיכום עם השוער היווני יאניס אנסטיס על התרת חוזהו ושהוא למעשה שוחרר מהמועדון. היווני ערך שתי הופעות בלבד במדים האדומים: הניצחון 1:3 על פלורה טאלין והתבוסה 5:0 לדינמו זאגרב, תבוסה שאחריה ספג ביקורות רבות בעקבות היכולת הירודה שהציג.

לידיעה הראשונית על כוונת באר שבע לשחרר את אנסטיס

אבל נראה שאנסטיס לא יישאר שחקן חופשי זמן רב. ביוון דיווחו היום שאטרומיטוס ופאניוניוס היווניות מתחרות על שירותיו, והראשונה היא זו שככל הנראה גם תחתים אותו. על פי הדיווחים האחרונים, השוער "קרוב לסגור" בקבוצה מאתונה, שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בליגה.

בתוך כך, דיווחים בבלגיה טוענים היום שהפועל באר שבע מעוניינת בבלמה הסרבי של סטנדרד ליאז' מילוש קוסאנוביץ'. הבלם בן ה-28, שהפך לבלם הרביעי בסגל אחרי שחזר מעונת השאלה בגוזטפה הטורקית, רוצה לעזוב ועל פי הדיווח אלופת ישראל מעוניינת לשאול אותו לעונה אחת. בקיץ שעבר, וגם אז זה קרה ב-31 באוגוסט, דיווחו בבלגיה שדווקא מכבי תל אביב מעוניינת בשירותיו של הסרבי.

קוסאנוביץ', 28, שמתנשא לגובה של 1.90 מטר, הצטרף לסטנדרד בשנת 2016 אחרי שלוש עונות מרשימות במכלן. בעונה שעברה הוא הושאל לגוזטפה הטורקית ושותף ב-23 משחקים בכל המסגרות. לקוסאנוביץ' יש הופעה אחת בנבחרת סרביה אותה ערך בשנת 2015. הוא מסוגל בעת הצורך גם לשחק כמגן שמאלי וכקשר אחורי, והוא מחזיק בחוזה בסטנדרד עד יוני 2020. בעת המעבר, סטנדרד שילמה עליו 2 וחצי מיליון יורו, אך הוא לא הצליח להפוך לשחקן הרכב וכעת נדחק לחלוטין מהרוטציה.

(עדכון ראשון: 19:12)


עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בדיוק לפני שנה דיווחו בבלגיה: " מכבי תל אביב מעוניינת במילוש קוסאנוביץ'"
הפועל באר שבע רוצה לצרף את יקוב סילבסטר

מילוש קוסאנוביץ' סטנדרד ליאז'. GettyImages
שוב מועמד לקבוצה ישראלית. מילוש קוסאנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully