וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הודיעה ליעקב שחר: מנור סולומון נשאר עד ינואר

31.8.2018 / 9:18

החלון האירופי עומד להיסגר. במועדון לא קיבלו הצעה בגובה 3.5 מיליון יורו על מחצית מהכרטיס והחליטו שיישאר עד ינואר. בעלי מכבי חיפה קיבל הודעה. אבי לוזון: "בשיחה עם השחקן ואביו הוחלט שהוא נשאר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלון ההעברות באירופה יסתיים הלילה (בין שישי לשבת) ברוב מדינות אירופה ומכבי פתח תקוה טרם קיבלה הצעה רשמית על מנור סולומון. לדברי מקורבים לעסקה, אתלטיקו מדריד כלל לא הגישה הצעה והדבר היחיד שעלה על הפרק היא אפשרות שבדק איש העסקים עידן עופר, המחזיק מניות במועדון, לרכוש באופן פרטי חלק מכרטיסו. "מכיוון שחוקי פיפ"א אינם מאפשרים לאדם פרטי, בטח לבעלי קבוצה, להחזיק בכרטיס - העסקה ירדה באותו רגע מהפרק", אמר מקורב לעסקה.

ההצעה הרצינית ביותר, שהגיעה בחודש אוקטובר ונמשכה עם הגעת נציג של המועדון לאיצטדיון המושבה, הייתה ממנצ'סטר סיטי. מכבי פתח תקוה סירבה בזמנו להצעה של כארבעה מיליון יורו עבור כ-75 אחוז מהכרטיס ומאוחר יותר הודיעה סיטי כי היא מפסיקה את המשא ומתן.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
צה"ל אישר למנור סולומון קיצור שירות אם יימכר לקבוצה באירופה
האם מנור סולומון יימכר עד סוף חלון ההעברות האירופי?

שחקן מכבי פתח תקוה מנור סולומון חוגג. יוסי ציפקיס
מסתמן שהוא נשאר עד ינואר. מנור סולומון/יוסי ציפקיס

בעקבות העובדה שמכבי חיפה והפועל באר שבע הביעו עניין בשחקן, הודיע אבי לוזון ליעקב שחר כי הוא החליט שמנור סולומון יישאר בקבוצה. יש לציין כי סולומון בכל מקרה לא היה נמכר לקבוצה ישראלית גם בסכום של שלושה מיליון יורו, אך כדי להסיר כל ספק בנוגע להמשך המגעים עם שיחות ישראליות נערכה שיחה בין השניים. אבי לוזון מסר בתגובה: "בשיחה שערכתי עם מנור סולומון ואביו, קיבלנו החלטה משותפת כי השחקן יישאר עד חודש ינואר במכבי פתח תקוה ורק בשלב מאוחר יותר יימכר לאירופה".

עוד באותו נושא

צה"ל אישר למנור סולומון קיצור שירות אם יימכר לקבוצה באירופה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully