וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה מעריכים: מנור סולומון יימכר עד סוף השבוע

28.8.2018 / 7:30

ניסיון לסגור את עסקת העברתו של הקשר להפועל באר שבע, במימון חלקי של אתלטיקו מדריד, עד תום החלון באירופה. אם לא יימכר השבוע מכבי חיפה תיכנס למו"מ לגביו, גם נציג רומא עקב. במועדון מתמוגגים משילוב הצעירים: "אלישע עשה לבית"ר בית ספר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי פתח תקוה מנסים לסגור את העברתו של מנור סולומון עד סיום החלון באירופה בסוף השבוע. גורמים במועדון אישרו כי ישנה התעניינות של אתלטיקו מדריד, שהוזכרה בתקשורת הפורטוגלית כמועמדת לקלוט אותו, להיכנס כשותפה של באר שבע לעסקה כשאלה יחלקו שני שליש מכרטיסו. אתמול (שני), כך התברר, נציג שקשור לעסקה ישב ביציע במטרה לקדם אותה.

"יש דיבורים", אישר מקורב לעסקה. "הייתה התעניינות מטעם אלונה ועידן עופר ואם הוא יירכש הוא ישחק רק בבאר שבע ויעבור אליה בימים הקרובים, בגלל הצבא". גורם בפתח תקוה אמר אתמול: "זאת אפשרות טובה מאוד, אבל כרגע זה בגדר דיבורים. אנחנו מחכים להצעה רשמית". גם נציג נוסף הקשור לרומא האיטלקית עקב אחריו.

ומה יקרה אם סולומון לא יימכר לאירופה עד סוף השבוע? על פי מקורבים לעסקה, בשיחה שנערכה לאחרונה בין אבי לוזון ליעקב שחר הבהיר לוזון כי אם לא יצליח למכור אותו, מכבי חיפה תסכים לנהל משא ומתן לגביו, תמורת תג המחיר שנקבע (3 מיליון יורו על חצי כרטיס). ההערכה היא שמכבי חיפה תהיה מוכנה לשלם כ-10 מיליון שקל עבור מחצית מהכרטיס, אבל בקבוצה ממתינים להתפתחויות שיקרו השבוע. "אם סולומון לא יימכר, מכבי חיפה תגיש הצעה רצינית מאוד", טען גורם במועדון.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אתלטיקו מדריד עדיין שוקלת לרכוש את מנור סולומון לפני סיום חלון ההעברות
מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את בית"ר ירושלים, מנור סולומון הצטיין

יוסי בניון שחקן מכבי פתח תקוה עם לידור כהן. ברני ארדוב
"אלישע נותן לי חופשי ביטוי". לידור כהן חוגג עם יוסי בניון/ברני ארדוב

"מנור מאוד כישרוני. נשמח אם יישאר איתנו כי אנחנו רואים את ההשפעה שלו על הקבוצה במגרש", אמר אתמול לידור כהן שנמצא בכושר נהדר וכבש את השער הראשון. "הוא מושך שחקנים ומפנה שטחים לשחקנים אחרים. אני מקווה בשבילו שיישאר איתנו, שיגשים את החלום שלו רק בסוף העונה. עוד עונה תעשה לו טוב. גם יוסי בניון אמר לו שלפני שהוא יצא לחו"ל ופירק את הליגה, שהוא צריך כמה שערים כדי לצאת. אם ייצא בעונה הבאה זה יעשה לו טוב".

"התוצאה בהחלט גבוהה. בית"ר לחצה עלינו אבל ידענו לעקוץ ולהבקיע ואין מאושר ממני", הוסיף כהן. "יש לנו שחקנים מוכשרים בחלק הקדמי, כמו בניון ומנור. בעונה שעברה החליפו עשרה שחקנים, העונה אנחנו אותה קבוצה עם שינויים קוסמטיים. עדיין מוקדם מדי לצאת בהצהרות. בכדורגל שוכחים מה עשית בשבוע הקודם. אם אני אוהב לתפקד כחלוץ? לפני המשחק אלישע אמר לי שאשחק כחלוץ אבל שאני יכול לנוע לאן שארצה. הוא נותן לי חופש ביטוי".

במועדון מרוצים מאוד מהשילוב בין השחקנים הצעירים. "השער הרביעי הוכיח שסולומון הוא אולי הכישרון הכי גדול, אבל יש עוד כמה אחריו. אלישע ניצח על המקהלה הזאת ועשה בית ספר לבית"ר", אמרו במועדון והתייחסו לשילוב בין הכוכב למוחמד סרסור ותאי בריבו. גם הקשר האחורי איתי טאקו קצר שבחים על היכולת שגילה. כעת ינסו במועדון לצרף גם חלוץ זר. גם קובי מויאל עדיין על הפרק ויעבור במקרה שיובל שבתאי יעזוב.

עוד באותו נושא

אתלטיקו מדריד עדיין שוקלת לרכוש את מנור סולומון לפני סיום חלון ההעברות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully