וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד עדיין שוקלת לרכוש את מנור סולומון לפני סיום חלון ההעברות

27.8.2018 / 23:56

אחרי הדיווחים על ההתעניינות מצד הקולצ'ונרוס, מקורבים לעסקה טוענים כי באר שבע מנסה לסייע במהלך על מנת לשאול אותו בעתיד, כשעידן עופר מעורב במהלך. בפתח תקוה טוענים כי מספר קבוצות נוספות מביעות עניין

מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה מול אפונסו טיירה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קבוצות פאר באירופה שמו עליו עין. מנור סולומון, הערב/ברני ארדוב

האם מנור סולומון בדרך לאתלטיקו מדריד? במכבי פתח תקוה סיפרו הערב (שני) כי מועדון הפאר הספרדי עדיין מעוניין להחתים את החלוץ בן ה-19, שהצטיין בניצחון 1:4 על בית"ר ירושלים, עוד לפני סיום חלון ההעברות. כזכור, לאחרונה עלו בתקשורת הזרה ידיעות לפיהן הספרדים מעוניינים לרכוש את השחקן, כשעומר גולן צוטט ודיווח על ההתעניינות בו. כעת גורמים הקשורים במועדון טוענים כי ישנו מהלך לרכישת סולומון לפני סיום חלון ההעברות, והעברתו בהמשך להפועל באר שבע בהשאלה. המלאבסים טוענים כי במקביל למגעים עם אתלטיקו מדריד, בסולומון מעוניינות מספר קבוצות נוספות מחו"ל.

יש לציין כי האפשרות ליצירת מהלך כזה אינה מקרית. אתלטיקו משתפת פעולה עם הפועל באר שבע, ומי שעומד במרכז שיתוף הפעולה הוא איש העסקים הישראלי עידן עופר. לדברי אותם גורמים מהלך כזה עשוי להתבצע אם עופר ובאר שבע ירכשו כל אחד כשליש מכרטיסו, והשליש האחרון יישאר בידי מכבי פתח תקוה.

הערב החמיאו אלישע לוי ויוסי בניון לסולומון. המאמן אמר ש"הוא טאלנט, רואים את זה בכל נגיעה בכדור. הוא מתפתח יפה מאוד, ואחד הדברים החשובים שעשינו זה לנטרל את הרעש סביבו. לא ניכר בו כל הרעש הזה, הוא עושה הכל על המגרש, אבל גם בעזרת החברים שלו. הוא כישרון גדול מאוד".

בניון ציין ש"מנור עשה משחק גדול. אין עוררין על היכולות שלו, קשה לעצור אותו באחד על אחד, אבל צריך לתת לו להתפתח. הוא צריך לתת מספרים, הוא עוזר לנו עם בישולים מדהימים. אני מאחל לו להגיע לרמות שהגעתי, ואפילו יותר".

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את בית"ר, מנור סולומון הצטיין
אלישע לוי מתמוגג מסולומון: "רואים את הכישרון בכל נגיעה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully