וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "זה היה משחק מעודד, מכבי פתח תקוה בקושי עברה את החצי"

מאמן בית"ר ירושלים התעקש להסתכל על חצי הכוס המלאה אחרי התבוסה: "לא משקר לעצמי או מספר סיפורים - ראיתי הרבה דברים טובים". משה חוגג: "כואב ומאכזב אבל עוד יהיו ימים יפים". אלישע לוי מתמוגג מסולומון: "הוא עושה הכל על המגרש"

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אובד עצות. גיא לוזון/ברני ארדוב

ספתח צולע לעידן משה חוגג בבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה ספגה הערב (שני) הפסד 4:1 למכבי פתח תקוה במחזור הראשון של ליגת העל, והמחישה עד כמה היא עדיין לא מוכנה למאבקי הצמרת ולא יכולה לפצות על הזמן האבוד בפגרה, למרות הרכש המאסיבי והציפיות המחודשות בשבועיים האחרונים. ההפסד הפך כואב עוד יותר בגלל זהות הכובשים של המלאבסים: שניים מהם - לידור כהן (21) ויוסי בניון (51) - הם שחקני בית"ר לשעבר, שלא חגגו מול האקסית. גידי קאניוק הוסיף את השלישי (59), ובתווך בית"ר נעזרה בהחלטת שיפוט שגויה כדי לצמק משער עצמי של ז'והאן מרסיאל.

בסופו של דבר - למרות הנוכחות המרשימה של צבעי הצהוב-שחור ביציעים ולמרות הופעת בכורה של ערן לוי (נכנס במחצית השנייה) - בית"ר למדה בדרך הקשה שנכונה לה עוד עבודה רבה.

"לא חושב שזה קשור לכדורגל בכלל", ניתח את ההפסד גיא לוזון. "אני חושב שאנחנו קבוצה שמתאמנת חמישה ימים ביחד, והקבוצה שיחקה כדורגל טוב ברוב שלבי המשחק. אני לא משקר לעצמי או מספר סיפורים. ניקח בעיקר דברים טובים מהמשחק הזה, אני לא יודע כמה פעמים היריבה עברה את החצי בכלל, אבל זה לא משנה, נשפר את מה שצריך לשפר ונמשיך הלאה".

"אף אחד לא רוצה לראות תוצאה כזאת. זה הפסד צורב, אבל למרות ההפסד היו הרבה מאוד דברים טובים. אני לא אומר את זה כדי לרצות את עצמי או את הקהל, השחקנים באמת נתנו הכל מהדקה הראשונה. שלטנו במשחק, לחצנו, היינו אגרסיביים, אבל לא כבשנו ושילמנו במזומן".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ב-4:1 הוא החליט שנמאס לו. חוגג יוצא מהיציע/ברני ארדוב

בעלי הקבוצה משה חוגג שלח מסר אחרי התבוסה: "כואב ומאכזב מאוד, אבל עוד יהיו ימים יפים, אין לי ספק. הקבוצה תתחבר, תתחזק ותגיע למקומות שאנחנו רוצים. אני מצדיע לקהל שאחרי אכזבה שכזאת המשיך לעודד אחרי השריקה. זה מצמרר, תודה לכם".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אפונסו טיירה שחקן בית"ר ירושלים עם אור זהבי, ערן לוי. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. שחקני בית"ר/ברני ארדוב

"אנחנו בדיוק ארבעה ימים ביחד", המשיך לוזון. "ההרכב הזה שיחק פעם ראשונה. אפילו לא היה מחנה אימונים כדי לתרגל. ביחס למקום שאנחנו נמצאים, נראינו טוב. מי שרוצה לצייר כאילו הכל שחור, יכול לעשות את זה. אבל בית"ר תהיה קבוצה טובה. יש לנו כלים טובים, שצריכים להתחבר ולרוץ ביחד כמכונה. המשחק שלנו היה מעודד היום, למרות התוצאה".

על ההגנה: "אנחנו חייבים להתחזק במגן שמאלי זר, ברגע שזה יקרה מכסת הזרים שלנו, אין ישראלים בשוק כדי למלא את העמדה הזאת. זאת סיבה של מכסת זרים, לא מקצועית".

ערן לוי הוסיף: "היה משחק, לא ערב שמציין את הקדנציה השנייה של ערן לוי בבית"ר. הפסדנו, במשחק שהיה אפשר לעשות בו משהו, למרות שזה נשמע לא טוב. אין תירוצים, צריך לעבוד קשה לקראת המשחק הבא, יש פה צוות מספיק מנוסה כדי לתקן את מה שצריך. צריך להתרומם מפה, זה הכי חשוב".

לוי הוסיף: "לבוא למועדון כמו בית"ר ירושלים זה משהו אחר ממכבי נתניה. רף הציפיות הרבה יותר גבוה. הקהל נתן היום הצגה, נצטרך לשחק הרבה יותר טוב. אם ניפול על התחת, התוצאות יגיעו".

מאמן מכבי פתח תקוה אלישע לוי. ברני ארדוב
שלוש סיבות לחייך. אלישע לוי/ברני ארדוב

אלישע לוי אמר: "לא ציפיתי לתוצאה כזו, אבל אני מאמין בהכנה שעשינו, שמרנו על הבסיס, עשינו משחקים טובים, ובאנו לנצח. בית"ר קבוצה מצוינת אבל אין הוקוס פוקוס בכדורגל, והם עוד צריכים להתחבר. לא רצינו להוריד רגל מהגז, יצאנו למתפרצות טובות ועשינו גולים יפים. היה מאוד חשוב לנצח את המשחק הראשון כדי למצוא אמונה בדרך שלנו. יש לנו דרך מיוחדת. רצינו לבוא למאני טיים נגד קבוצה טובה ולשחק טוב. גם הצעירים נראו טוב, גם המבוגרים, יש לנו תלכיד טוב. כיף לי לחזור לכדורגל. אם נהנים בכדורגל, אז גם רואים את זה. היה משחק טוב".

על מנור סולומון: "מנור הוא טאלנט, כל נגיעה בכדור רואים את זה, הוא מתפתח יפה מאוד, ואחד הדברים החשובים שעשינו זה לנטרל את הרעש. לא ניכר בו כל הרעש שיש סביבו, הוא עושה הכל על המגרש, אבל גם בעזרת החברים שלו. הוא כישרון גדול מאוד.

על האפשרות להתחזק: "יש לנו בסיס טוב מאוד, אבל ראו שאנחנו צריכים עוד חיזוק בהתקפה כדי שיהיה לנו יותר עומק. זאת ליגה מאוד ארוכה, אנחנו לא מסתנוורים, כדורגל זה עניין של מומנטום וצריך לדעת לשמור עליו. נשתדל להביא שני שחקנים כדי לחזק את הקבוצה הזאת".

יוסי בניון: "תמיד כיף לפתוח עם ניצחון, מבחינה אישית כמובן שאני מרוצה, חזרתי אחרי פציעה והיה חשוב לי להיכנס לכושר. גול זה בונוס, אבל הכי חשוב שזה הסתיים בניצחון. קבלת הפנים מאוהדי בית"ר הייתה מדהימה, מרגיש כאילו הייתי עשר שנים במועדון. הקהל שלהם זה הדבר הכי טוב שהיה לי שם, ואני מאחל להם המון בהצלחה ומודה להם".

על מנור סולומון: "הוא עשה משחק גדול, יש הרבה צעירים מוכשרים ואני מאמין שעם הזמן הם יראו יכולות טובות. יש גם אותנו, הזקנים, ונעזור להם למצוא את הדרך הנכונה להצליח. אין עוררין על היכולות של מנור, קשה לעצור אותו באחד על אחד, אבל צריך לתת לו להתפתח, הוא צריך לתת מספרים, הוא עוזר לנו עם בישולים מדהימים. אני מאחל לו להגיע לרמות שהגעתי, ואפילו יותר, כמו שאני מאחל לכל צעיר מוכשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully