וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל אישר למנור סולומון קיצור שירות אם יימכר לקבוצה באירופה

29.8.2018 / 8:04

עכשיו זה רשמי: מכבי פתח תקוה והקשר הגיעו להסדר עם הצבא, לפיו אם יימכר לחו"ל יקבל חופשה של 90 יום אחריה יוכל לצאת לאירופה וישלים את השירות ביוני. לוזון הבהיר: "לא אפגש עם ישראליות לפני ה-3 בספטמבר. לא אמכור בשלושה מיליון יורו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי סאגה שנמשכה תקופה ארוכה, מכבי פתח תקוה ומנור סולומון הגיעו להסדר עם צה"ל לפיו הוא יקבל מעמד של ספורטאי עילוי ויוכל לצאת ולחתום בקבוצה באירופה. האישור יהיה תקף כמובן גם אם לא יעבור לאירופה עד סוף השבוע. במסגרת המתווה עליו סוכם, סולומון יקבל חופשה בת 90 יום מיד לאחר חתימת הסכם עם קבוצה בחו"ל.

במהלך החופשה הוא יוכל לצאת ולחתום על החוזה החדש ולארגן את ענייניו לקראת המעבר. בחודש יוני סולומון יצטרך לחזור לישראל ולהשלים חלק נוסף מהשירות. המשמעות של ההסכם החדש היא פשוטה: סולומון יוכל לחתום ולשחק בקבוצה באירופה.

בינתיים, בעקבות החיזורים מצד מכבי חיפה והפועל באר שבע, הבהיר אבי לוזון כי הוא לא מתכוון להיפגש בימים הקרובים עם קבוצות ישראליות "לא אפגש עם קבוצות ישראליות לפני ה-3 בספטמבר", אמר לוזון. "אם הוא לא יימכר השבוע לחו"ל, מנור ישחק בהרכב מול בני יהודה ורק אחר כך נראה מה עושים איתו". בשיחות שקיים עם קבוצות בישראל, הבהיר לוזון כי "לא אמכור את מנור לקבוצה ישראלית גם בשלושה מיליון יורו".

אם עידן עופר יסכים להשתתף בעסקה במסגרתה יעבור לבאר שבע, השחקן יוכל לעבור לאלופה גם לאחר חלון ההעברות באירופה, כלומר עד ה-19 בספטמבר. "נחכה עד יום שישי ואם לא תגיע ההצעה שאנחנו רוצים, ננהל משא ומתן בצורה רגועה ושקטה", אמרו במועדון. "מי שירצה את מנור, השחקן הכי טוב בכדורגל הישראלי, יצטרך לשלם. אחרת, הוא יישאר כאן עד ינואר".

מקורבי השחקן טוענים כי ההצעה שהועברה בעל פה על ידי סוכניו של השחקן ששוחחו עם אלונה ברקת נמוכה ממה שלוזון דורש ולכן ישנם פערים. בפתח תקוה עדיין ממתינים להצעה משודרגת וטוענים כי מספר קבוצות מעוניינות בשחקן. ההערכה היא שעד מחר תוגש הצעה. לטענת מקורבים לעסקה, רומא עדיין מחזרת אחריו.

עוד בנושא

במכבי פתח תקוה מעריכים: מנור סולומון יימכר עד סוף השבוע
אתלטיקו מדריד שוקלת לרכוש את סולומון לפני תום חלון ההעברות

שחקן מכבי פתח תקוה מנור סולומון חוגג. יוסי ציפקיס
"מי שירצה את הישראלי הכי טוב יצטרך לשלם". מנור סולומון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully