וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ' בעט בקבוק שכמעט פגע בשופט. ייני: "בושה שהפסדנו"

30.8.2018 / 21:58

השוער נראה עצבני בסיום המשחק בו הודחה מכבי תל אביב מהליגה האירופית וניסה גם להתעמת עם אוהדים שקיללו אותו. הקפטן: "כועסים על עצמנו". איביץ': "הלם גדול, שילמנו על הטעויות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לראשונה זה ארבע שנים, לא תהיה נציגה ישראלית בשלב בתים אירופי. מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) את הקמפיין שלה לעונת 2018/19, למרות ניצחון 1:2 על סרפסבורג בגומלין שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הנורבגים, בהופעה ראשונה שלהם באירופה, העפילו לשלב הבתים בזכות התחזות ופנדל בדקה ה-81, אחרי שניצחו 1:3 במשחק הראשון בשבוע שעבר. פנדל של עומר אצילי (52 בפנדל) וטיל של אלירן עטר (60) לא הספיקו לצהובים, שכשלו בניסיון לרשום העפלה שלישית ברציפות לשלב הבתים ויתמקדו העונה בזירה המקומית.

מי שנראה עצבני מיד עם שריקת הסיום היה פרדראג ראיקוביץ'. השוער הסרבי, שספג ביקורות רבות בעקבות הטעויות שביצע במשחק בנורבגיה, בעט בקבוק שכמעט פגע בשופט הפורטוגלי ארתור דיאס, אך מיהר להתנצל ולא ספג כרטיס. ראיקוביץ' גם רצה להתעמת עם אוהדים שצעקו לעברו, אבל אנשי מכבי תל אביב מיהרו לתפוס אותו ודחפו אותו למנהרת חדרי ההלבשה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
"חשבו שהוא סופרמן, אבל הוא שוער ממוצע": שוערי העבר מנתחים את פרדראג ראיקוביץ'
דודלאנז' עשתה היסטוריה: נציגת לוקסמבורג הראשונה בשלב הבתים בליגה האירופית

שוער מכבי תל אביב, פראדראג ראיקוביץ' בועט בבקבוק. ברני ארדוב
כעוס ועצבני. פרדראג ראיקוביץ' בועט בבקבוק/ברני ארדוב

ולאדן איביץ' המאוכזב אמר בסיום: "זה הלם גדול. לא הפסדנו במשחק, אבל לא עלינו לליגה האירופית. זו הייתה המטרה שלנו. אני לא יכול להגיד משהו נגד השחקנים, הם עבדו קשה וכבשו שני שערים. זה הכדורגל. החמצנו המון מצבים ואז הם כבשו בפנדל. גם אחרי הפנדל היו לנו כמה מצבים לכבוש. יש לנו כמה ימים עד המשחק הבא ועכשיו נשאר לנו להילחם על האליפות, הגביע וגביע הטוטו. קיבלנו כמה החלטות שגויות ושילמנו על הטעויות שלנו במשחק הראשון. המטרה שלנו הייתה לעלות לשלב הבתים, עבדנו קשה מאוד בשביל זה. לא השגנו את המטרה הזו ועכשיו אנחנו צריכים להסתגל למטרות שנשארו לנו. אני לא חושב עכשיו מה נעשה בהמשך העונה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב ניצחה את סרפסבורג 1:2, אבל הודחה מהליגה האירופית

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, איתן טיבי. ברני ארדוב
גרם לפנדל בנורבגיה וגם הערב. איתן טיבי המאוכזב/ברני ארדוב

הקפטן שרן ייני: "כעס היא המילה הנכונה לתאר את מה שקרה פה. אנחנו כועסים על עצמנו. הם לא הגיעו למצבים ובסוף איכשהו ספגנו שער. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה יותר, אבל כדורגל זה הרבה יותר מזה. זה תכלס השערים והמשחק שם היה בעוכרנו, בעיקר פתיחת המשחק ואז היינו צריכים לרדוף. הצלחנו, המשחק היה בידיים שלנו ובגלל זה אנחנו כועסים. חיבקתי את איתן טיבי, הוא מקצוען, הוא שחקן נבחרת ומנוסה. כולנו עושים טעויות ולומדים מהן. אני לא דואג מהרמה שלו בהמשך העונה. לא צריך להגזים, הפסדנו והודחנו. זו בושה שלא עלינו מול הקבוצה הזו כי אנחנו מרגישים שאנחנו שווים יותר. אנחנו מתביישים כי רצינו להיות שם ואנחנו שווים את זה. יש לנו את הליגה ונתרכז בה. אין שום קשר בין המשחק היום למשחק ביום ראשון וזה לא הולך להשפיע".

שחקן מכבי תל אביב, איתי שכטר. ברני ארדוב
איתי שכטר על הדשא בסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully