וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן מושלמת, גם וולפסבורג, הפסד לטואטחה ופרנקפורט

האלופה הביסה את שטוטגרט 0:3 בחוץ: גורצקה פתח לראשונה, כבש שער בכורה ובישל ללבנדובסקי, מולר השלים. הזאבים הרשימו עם 1:3 בלברקוזן, 1:2 דרמטי לוורדר ברמן על פרנקפורט

לאון גורצקה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
פתח לראשונה וגם כבש. לאון גורצקה/רויטרס

המחזור השני בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם 0:0 בין האנובר לדורטמונד. הערב שמרה באיירן מינכן על מאזן מושלם עם 0:3 בשטוטגרט, וגם וולפסבורג עשתה את זה עם 1:3 מרשים על לברקוזן, בעוד טאלב טואטחה רשם 55 דקות בשורות פרנקפורט שהפסידה בצורה דרמטית לוורדר ברמן.

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

seperator

שטוטגרט - באיירן מינכן 3:0

הבווארים השיגו ניצחון שני בשני משחקים בעוד השוואבים עדיין ללא נקודות אחרי שהפסידו 1:0 למיינץ בחוץ במחזור הפתיחה. לאון גורצקה פתח לראשונה בהרכב של באיירן מינכן והצליח גם לכבוש שער יפה בדקה ה-37. קשר נבחרת גרמניה קיבל מסירת רוחב מתומאס מולר ובעט בנגיעה לפינה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-62 הוסיף גורצקה גם בישול אחרי ששוב קיבל ממולר והשאיר ללבנדובסקי, שבעט עם רגל שמאל חזק מ-18 מטר פנימה את ה-0:2. בדקה ה-76 השלימה הקבוצה של ניקו קובאץ' את החגיגה וזה היה יפה מאוד. יוזואה קימיש העביר כדור רוחב ללבנדובסקי, שמסר עם העקב בצורה נהדרת למולר, שהכניע את רון רוברט צילר וקבע 0:3 לאורחת בסיום.

מרקו רויס, דורטמונד, מאוכזב. GettyImages
לא אוהבים להיות מחוץ לבית. מרקו רויס מאוכזב/GettyImages

האנובר - בורוסיה דורטמונד 0:0

פתיחת העונה הצולעת של השוורצגלבן נמשכת. אחרי שבקושי עברו את גרויתר פירת בגביע והבליחו במחזור פתיחת הליגה עם 1:4 על ר.ב לייפציג, הקבוצה של לוסיאן פאבר אכזבה, החמיצה בלי סוף ואיבדה נקודות ליגה ראשונות העונה, כשהיא עדיין חסרה את המושאל הטרי פאקו אלקאסר, שלא נכלל בסגל. זה גם היה המשך ישיר למגמה מהעונה שעברה, כשכעת דורטמונד סופרת שישה משחקי חוץ רצופים בליגה ללא ניצחון. האנובר, מצידה, עשתה את שלה וסיימה עם תיקו שני ברציפות.

שחקני וולפסבורג חוגגים. GettyImages
עדיין מושלמת. וולפסבורג חוגגת/GettyImages

באייר לברקוזן - וולפסבורג 3:1

המארחת סופרת הפסד שני והיא במקום האחרון בטבלה. הזאבים, מנגד, המשיכו את פתיחת העונה המוצלחת שלהם ושומרים על מאזן מושלם. לאון ביילי דווקא פתח היטב עם שער יפהפה (24), אך האורחת הפכה עם שער עצמי של רמזאן אוזקאן (36), ואוט ווגהורסט (55) ורנאטו סטפן (60).

ייז'י פאבלנקה שחקן ורדר ברמן מפונה על אלונקה. רויטרס
מדאיג. פאבלנקה יורד מהדשא/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - ורדר ברמן 2:1

לאחר שקיבל 69 דקות במחזור הראשון, עלה הפעם טאלב טואטחה מהספסל בדקה ה-35 כשהחליף את ניקולאי מולר. מרבית העיניים הלכו אל עבר קווין טראפ ששב מפריס סן ז'רמן ורשם בכורה מחודשת, אך נכנע בדקה ה-21 ליויה אוסאקו, ובדקה ה-96 לבעיטה חופשית נפלאה של מילוט רשיצה. סבסטיאן האלר השווה זמנית בפנדל (49). הרגע המדאיג במשחק הגיע במהלך המחצית השנייה, עם פציעתו של ייז'י פאבלנקה שפונה מהמגרש על גבי אלונקה.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1
לאוגסבורג: מיכאל גרגוריץ' (12), למנשנגלדבאך: אלאסן פלאה (68)

הופנהיים - פרייבורג 1:3
להופנהיים: אדם סלאי (50, 63), אנדראה קראמריץ' (95) לפרייבורג: דומיניק היינץ (36)

נירנברג - מיינץ 1:1
לנירנברג: מיקאל אישאק (48), למיינץ: ז'אן פיליפ מטטה (25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully