וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אז'ובל: "מכבי חיפה פנתה אליי". גורם בירוקים:"הצוות המקצועי לא רצה אותו"

30.8.2018 / 13:45

החלוץ הוצג בהפועל חיפה וטען שהעדיף אותם על פני הירוקים, שהכחישו (ש', 20:45, ספ' 4). אז'ובל: "יש לקלינגר יכולת לשדרג שחקנים". המאמן: "קיבלנו את כל השחקנים שרצינו, מודה ליואב כץ"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שבת הקרוב (20:45, ספורט 4). לפני מסיבת העיתונאים הקבוצה הציגה את החלוץ החדש בן אז'ובל, שקיבל את החולצה מספר 9. מאמן הקבוצה ניר קלינגר בירך אותו ואיחל לו בהצלחה.

המאמן אמר במסיבת העיתונאים: "לא חסרים לנו שחקנים. אני רוצה להודות ליואב כץ שעשה מעל ומעבר בקיץ הזה כדי לתת לנו, כצוות מקצועי, את כל השחקנים שרצינו. חיפשנו מחליפים ראויים לאלה שעזבו וקיבלנו בדיוק את מי שרצינו. אני מברך את בן אז'ובל שהצטרף אלינו, אני מאמין בו ומאחל לו בהצלחה. הוא נמצא בפיגור מבחינת כושר משחק ונראה מחר אחרי האימון המסכם האם הוא יהיה בסגל למשחק הקרוב. אנחנו דרוכים לקראת שבת. אנחנו מכירים את הפועל תל אביב, מבינים את הסיטואציה שלהם. אנחנו יודעים שהולך להיות קרב בשבת והמשחק הזה מאוד חשוב לנו. אנחנו ראינו בעונה שעברה כמה פתיחה חזקה היא קריטית להמשך הדרך".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל חיפה: בן אז'ובל חתם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות
הפועל חיפה תעגן סעיף יציאה של 3 מיליון שקל בחוזה של שטקוס

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
"פתיחה חזקה היא קריטית להמשך הדרך". ניר קלינגר/שלומי גבאי

המאמן הוסיף: "הכוח והעוצמה שלנו הוא התלכיד שנשאר מהעונה שעברה. לקח זמן לצרף שחקנים ולא מיהרנו, כי ידענו שיש לנו בסיס טוב. בסופו של דבר צעד אחר צעד בנינו סגל טוב וחזק. אחרי המשחק מול נתניה הציפיות מאיתנו עלו, ואנחנו צריכים להיות מוכנים מנטלית כדי לפתוח את העונה חזק. הסגל שלנו סגור. זה טוב שבקבוצה יש שינויים ושחקנים שמביאים אנרגיה חדשה".

על אי זימונו של דור מלול לסגל נבחרת ישראל אמר קלינגר: "מהניסיון שלי איתו ומהיכרותי איתו, דור מלול הוא השחקן בכושר הכי טוב בארץ. אני יודע שיגיע זמנו ואמרתי לו שיהיה סבלני, זה עוד יגיע. חבל שהוא לא זומן, אני חושב שהגיע לו, אבל אני מאמין שהדלת תיפתח בפניו בהמשך אם ימשיך להציג יכולת גבוהה ולעבוד קשה".

בן אז'ובל חשף: "מכבי חיפה פנתה אליי ברגע האחרון, אבל בחרתי בהפועל חיפה. שבחרתי את הקבוצה היה לי חשוב מי יאמן אותי. לניר קלינגר יש יכולות לשדרג שחקנים ואני מאוד מאמין בו. ראיתי את הרצון של הפועל חיפה שאשחק אצלה ובחרתי בה. עם כל הכבוד לאלון תורג'מן, שעשה עונה גדולה, אני בא להראות את היכולות שלי ואני מקווה שהצוות והאוהדים יאהבו את מה שאעשה. מאמין שתוך שבועיים אהיה בכושר משחק מלא".

אגב, במכבי חיפה מכחישים את הטענות של אז'ובל וגורם בקבוצה מסר בתגובה: "הצוות המקצועי שלנו לא רצה את בן אז'ובל".

רסמוס סויסטדט: "נצטרך להיות צנועים ולהשתפר ממשחק למשחק. אני משחק בכמה תפקידים במגרש ואני אוהב את זה. אני מרגיש שזה משפר אותי".

עוד באותו נושא

ניר קלינגר בראיון: "אני לא מחפש נאמנות אצל שחקני כדורגל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully