וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בבלגיה: "ליאור רפאלוב מנהל משא ומתן עם אנטוורפן"

אחרי שהמעבר של קשר ברוז' לסטנדרד ליאז' לא יצא לפועל, הקבוצה שסיימה בעונה שעברה במקום השמיני בליגה הבלגית עושה ניסיון לצרפו. על פי הדיווחים, השחקן נתן את הסכמתו העקרונית

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
ימצא קבוצה חדשה? ליאור רפאלוב/GettyImages

דיווחים בבלגיה טוענים היום (רביעי) שליאור רפאלוב מנהל משא ומתן עם אנטוורפן. קשרה של קלאב ברוז' היה מועמד בימים האחרונים לסטנדרד ליאז', אך בבלגיה משוכנעים שהמעבר הזה לא יוצא לפועל ושהשחקן נתן את הסכמתו העקרונית לעבור לאנטוורפן, שסיימה את העונה שעברה במקום השמיני בליגה הבלגית. כעת מתנהל משא ומתן בין המועדונים שצריכים לסכם בינהם את המעבר.

וינסנט מנארט, המנהל הספורטיבי של קלאב ברוז', אמר השבוע בנוגע לרפאלוב: "הוא שחקן שהותיר חותם בהיסטוריה של המועדון. יש לו חוזה טוב, אבל הוא לא משחק ועומדות בפניו שתי אופציות - להישאר בבלגיה או לחזור לישראל. הוא ישב עם מישל פרודום וסטנדרד ליאז', אבל הם לא הגיעו לסיכום".

אם לא יחתום באנטוורפן או במועדון אירופי אחר עד שישי בלילה, לרפאלוב בן ה-32 עדיין תישאר האופציה לחזור לישראל, שכן החלון בליגת העל פתוח עד 17 בספטמבר. קבוצת נעוריו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו, כשהירושלמים אף הגישו הצעה משודרגת שירדה בינתיים מהפרק. בבלגיה הזכירו גם את שמה של מכבי תל אביב כאופציה אפשרית.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
זכה בתפקיד הראשי: מונס דאבור מוביל את דירוג הליגיונרים של אוגוסט
ביברס נאתכו: "הבכורה באולימפיאקוס היתה מאוד מיוחדת, כל כך התרגשתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully