וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן בדקה ה-91

אמאדו סוקונה הכריע עם שער בכורה, המלאבסים נותרו מושלמים וקיזזו את המינוס לחמש נקודות בלבד. 0:2 להפועל עכו על בני לוד, 0:1 לסקציה נס ציונה על הפועל עפולה, תיקו לאשקלון

מחזור 2מחצית30/08/2018
הפועל פתח תקוה
    0
      הפועל רמת גן
      עריכת וידאו: מתן חדד

      המחזור השני בליגה הלאומית עדיין בעיצומו, וכבר 14 מ-16 הקבוצות איבדו נקודות. הפועל קטמון תוכל להגיע לשש נקודות אם תנצח בשני את הפועל ראשון לציון, אבל הערב (חמישי) מי שחגגה היא הפועל פתח תקוה, ששמרה על מאזן מושלם עם 0:1 דרמטי על הפועל רמת גן והורידה את המינוס שלה לחמש נקודות בלבד. הפועל עכו גברה 0:2 על בני לוד, סקציה נס ציונה ניצחה 0:1 את הפועל עפולה, בית"ר תל אביב רמלה חילצה 2:2 מרמת השרון והפועל אשקלון סיימה ב-0:0 בנצרת עילית.

      עוד בנושא:
      עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
      מנצחת אחת בחמישה משחקים בשבוע שעבר: הפועל קטמון גברה 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה

      שועל הפועל רמת גן טל בומשטיין. ברני ארדוב
      נכנע בתוספת הזמן. טל בומשטיין/ברני ארדוב

      הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן 0:1

      המינוס ממשיך להתקזז. שער דרמטי של אמאדו סוקונה בדקה ה-91 העניק למארחת ניצחון שני ומינוס 11 הנקודות שלה צומק לחמש בלבד. האורדונים, שביצעו רכש מרשים בקיץ ופתחו עם ברניסלב יובאנוביץ', עומר צלישר ויובל אבידור, השלימו 180 דקות ללא שער זכות ונותרו עם נקודה בלבד. לא לפתיחת עונה כזו ציפה דני גולן. מסאי דגו עדיין מושלם וללא שער חובה.

      עוד באותו נושא

      הפועל פתח תקוה החלה עם ניצחון בלוד, הפועל אשקלון גם ניצחה

      לכתבה המלאה

      הפועל נצרת עילית - הפועל אשקלון 0:0

      היורדת מליגת העל אספה שלוש נקודות ביום שני הודות לשער ניצחון של גל צרויה ב-1:2 על הפועל איכסל, אך לא הצליחה לכבוש באצטדיון גרין מול הפועל נצרת עילית, אותה ניצחה בחוץ 0:1 במפגש האחרון בין השתיים בינואר 2016. הפועל אשקלון עם ארבע נקודות, לנצרת עילית יש שתיים.

      שחקן עירוני קרית שמונה אנס מחאמיד. לירון מולדובן
      כבש עבור עכו. אנס מחאמיד/לירון מולדובן

      הפועל עכו - בני לוד 0:2

      אחרי ארבעה הפסדים בגביע הטוטו ותיקו מאופס בליגה, להפועל עכו יש סוף כל סוף ניצחון ראשון. כל הסגל עבר בבקרת התקציבים יום לפני המשחק, אמיר חלאיילה ערך בכורה בהרכב וגם התכבד בשער ראשון בתוספת הזמן. אנס מחאמיד היה הכובש הראשון, כשנגח פנימה בדקה ה-27. בני לוד, שניצחה את עכו 0:1 בגביע הטוטו לפני שבועיים, עדיין ללא נקודה או שער זכות.

      בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ניר רמת השרון 2:2

      חמשת המפגשים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו כולם בניצחונות של בית"ר תל אביב רמלה, כשבפברואר 2017 שרון זיסו כבש עבורה ב-0:2 ברמת השרון. הקשר בן ה-25 הספיק מאז לעבור להפועל רמת גן, בקיץ הגיע לרמת השרון והפעם כיכב מול האקסית עם צמד, אך זה לא הספיק לניצחון. זיסו בעט פנימה מחוץ לרחבה בדקה השלישית והכפיל עם טיל נהדר מ-25 מטרים בדקה ה-69. יוג'ין אנסה צימק בדקה ה-72 עבור רמלה, שהשיגה נקודה ראשונה בזכות שוויון של פאדי נג'אר בדקה ה-79.

      שחקן הפועל עפולה אדריאן רוצ'ט. אדריאן הרבשטיין
      עפולה עדיין ללא ניצחון. אדריאן רוצ'ט/אדריאן הרבשטיין

      סקציה נס ציונה - הפועל עפולה 0:1

      המפגש הראשון בין הקבוצות במסגרת הליגה הלאומית הסתיים בניצחונה של העולה מליגה א' דרום. אחרי שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 בחוץ מול מכבי אחי נצרת, נס ציונה אירחה במגרשה את הפועל עפולה שהשיגה גם היא נקודה במחזור הפתיחה, ורשמה ניצחון בכורה משער של אדר אוואט. הקשר המושאל ממ.ס. אשדוד, בנו של רוני אוואט, ניצל טעות בהגנת עפולה והכריע את המשחק בדקה ה-13.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully