וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל פתח תקוה ניצחה בלוד, הפועל אשקלון גם ניצחה

המלאבסים החלו במסע שלהם לסגירת מינוס 11 הנקודות עם 0:2 מול בני לוד בחוץ, שחקני המארחת עלו עם חולצות מיוחדות לזכרו של אבו סובחי. אשקלון ניצחה 1:2 את איכסל, נצרת-נס ציונה 2:2

מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
הפועל פתח תקוה פתחה טוב. דגו/לירון מולדובן

ארבעה ימים אחרי שנפתח עם חמישה משחקים, ננעל הערב (שני) המחזור הראשון בליגה הלאומית ננעל עם שלושה משחקים. הפועל פתח תקוה ניצחה 0:2 בחוץ את בני לוד, הפועל אשקלון פתחה טוב עם 1:2 מול הפועל איכסל, סקציה נס ציונה חזרה מ-2:0 ל-2:2 נגד אחי נצרת.

בני לוד - הפועל פתח תקוה 2:0

שחקני הקבוצה המארחת עלו עם חולצות לזכרו של יושב ראש הקבוצה אבו סובחי, שהלך לעולמו במהלך פגרת הקיץ אחרי מאבק במחלה. על המגרש עצמו בני לוד לא הצליחה להשיג נקודות והפסידה לקבוצה של מסאי דגו, שהחלה את המסע לסגירת מינוס 11 הנקודות שהיא סוחבת אחרי הפירוק. עמית מזרחי כבש את השער הראשון כבר בדקה השישית, מרטין רוס מלוד היה קרוב לאזן אבל החמיץ פנדל בדקה ה-33 ואז רוי מליקה, בנו של מאיר, כבש את השני בדקה ה-74.

הפועל אשקלון - הפועל איכסל 1:2

היורדת מליגת העל, שעברה קיץ מסובך מאוד מבחינת ההנהלה, הצליחה לנצח את העולה מליגה א' אבל זה היה קשה. אליאור מישאלי העלה את הפועל אשקלון ליתרון בדקה ה-21, אבל שתי דקות לאחר מכן הצליח ציון צמח לאזן, אבל גל צרויה - שהגיע הקיץ לאשקלון - כבש את שער הניצחון בדקה ה-62.

אחי נצרת - סקציה נס ציונה 2:2

הקבוצה שעלתה בעונה שעברה מליגה א' בצורה מרשימה מאוד ובקלות נדירה מאוד, הצליחה להרשים גם במשחק הראשון שלה ולחזור מפיגור 2:0 כדי להשיג נקודה בחוץ. אחי נצרת פתחה מצוין ועלתה ליתרון מוקדם כשבכר עלאא (11) ואחמד דראושה (35) כבשו לזכותה. סקציה נס ציונה לא נשברה והצליחה לחזור כשניר שרון כובש את הראשון בדקה ה-60 ועידן שמש מאזן כעבור תשע דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully