וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו הכנה טובה למשחק, נראה טוב יותר מבשבוע שעבר"

29.8.2018 / 17:45

מאמן הפועל באר שבע ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגדול מול מכבי ת"א (ראשון, 21:00, ערוץ 5): "הם לא מעניינים, מתעסקים בעצמנו. המערכת רוצה לחזור לעצמה, זה אתגר ונעבור את זה"

צילום: בני בן סימון, עריכה: ניב מעוז

אחרי שפתחה את העונה מאוכזבת עם הדחה מאירופה ו-1:1 בחוץ נגד עירוני קרית שמונה במחזור הראשון בליגה, הפועל באר שבע רוצה להוכיח שהיא עדיין בעניינים. האלופה יודעת שיש לה הזדמנות נהדרת לעשות זאת ביום ראשון הקרוב, כשהיא תארח בטרנר את מכבי תל אביב למשחק עונה כבר במחזור השני של ליגת העל (21:00, ערוץ הספורט). עוד לפני כן, ברק בכר ערך היום (רביעי) יחד עם אריאל הרוש מסיבת עיתונאים לקראת המפגש המסקרן.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אליניב ברדה חש ברע באימון הפועל באר שבע ופונה לבית החולים: "מצבו טוב"
הפועל באר שבע מודאגת: בן שהר מאוכזב ממעמדו, גדיר ידרוש הבהרות

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
מאמין במה שיש. ברק בכר/בני בן סימון

ברק בכר פתח: "זה משחק חשוב, בדיוק כמו שבוע שעבר וזה שלאחריו. עשינו יומיים גיבוש, הרבה תכנים מקצועיים. אנחנו נבוא מוכנים ונעשה משחק טוב. אנחנו באים עם תחושות טובות, הייתה הכנה טובה לשחקנים ולצוות. מה שהיה שבוע שעבר כבר היה, נלמד מהטעויות ונראה טוב יותר. מי שתהיה טובה יותר - תנצח". בעניין ברדה אמר: "הייתה לו איזו חולשה, לא משהו היסטרי. הזמנו אמבולנס, והכל בסדר. צריך להשגיח עליו בגלל מה שעבר, אבל הוא יהיה בסדר גמור".

לגבי ההכנה למשחק והביטחון שלו בקבוצה, הוסיף: "אני מאמין במה שיש. כמו שבעונה שעברה בתקופות פחות טובות ידענו לצאת מזה, גם הפעם נדע. מכבי לא מעניינים, אנחנו מתעסקים בעצמנו ולא בקבוצות אחרות". בכר נשאל גם בנושא בן שהר ומיעוט הדקות שלו, וענה: "אני מסתכל על כל הקבוצה, לא על שחקן ספציפי. מי שבכושר ונראה הכי טוב - ישחק. ככה זה היה תמיד וככה זה צריך להיות". בנוסף התייחס גם לירידת המתח והתקופה הלא פשוטה שעוברת על הקבוצה: "כל אתגר הוא שונה, וצריך להתמודד איתו. המערכת רוצה לחזור לעצמה. השחקנים, הצוות, ההנהלה. זו שנה רביעית והאתגר גדול, אבל נעבור את זה".

עוד באותו נושא

אליניב ברדה חש ברע באימון הפועל באר שבע ופונה לבית החולים: "מצבו טוב"

לכתבה המלאה
אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. בני בן סימון
"נעבוד קשה ונגיע מוכנים למשחק". אריאל הרוש/בני בן סימון

אריאל הרוש, השוער החדש של האדומים, הצטרף אף הוא למסיבת העיתונאים והתייחס לימיו הראשונים בבית הנגב: "אני כאן שלושה שבועות ועד כה ההשתלבות נהדרת. הרמה מאוד גבוהה, מה שלא היה לי בשנים האחרונות".

השוער הוסיף: "ש ירידת מתח, זה נכון. אני חדש בקבוצה, אז עוד לא כל כך יודע איך הדברים כאן עובדים. יש כאן שחקנים מצוינים ושלוש אליפויות לא מגיעות סתם. אנחנו מסתכלים קדימה לקראת מכבי. זה משחק מאוד קשה עבורנו, ככה זה תמיד מול מכבי. נעבוד קשה ונגיע מוכנים למשחק הזה". על האווירה באצטדיון. "מבחינתי, ששיחקתי כאן בעבר היה כיף גדול. האווירה מטורפת. שחקנים שמגיעים לכאן חוששים, האצטדיון עושה את שלו". השוער התייחס גם לכך שמכבי תל אביב הייתה הראשונה לנצח בטרנר. "מה שהיה נשאר בעבר, וכל משחק לגופו".

הרוש על ההגעה בצל פרשיית השוערים בבאר שבע: "ההשתלבות כפי שכבר אמרתי, מצוינת. מה שהיה כאן קודם לכן לא מעניין. הייתה לי הצעה מספרד, חטאפה, אבל מכל מיני סיבות זה לא הסתדר. בסוף הכל לטובה והגעתי למקום שאני רוצה להיות בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully