וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה חש ברע באימון הפועל באר שבע ופונה לבית החולים: "מצבו טוב"

28.8.2018 / 11:15

עוזר המאמן הרגיש סחרחורת במהלך האימון, מבית חולים נמסר: "ברדה נבדק והועבר להשגחה, מצבו טוב". הקבוצה הרימה כוסית לכבוד ראש השנה, ברקת: "החכמה היא לתמוך אחד בשני כשפחות הולך"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עוזר מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה חש היום (שלישי) סחרחורת באימון הקבוצה וגרם לכמה דקות של דאגה. שחקנים בקבוצה העידו שברדה הרגיש לא טוב במהלך האימון, אך אחרי כמה דקות נראה שהתאושש. בשל שיקום הלב שעבר, ברדה לא לקח סיכון ונסע לבית החולים שם עבר סדרת בדיקות.

מדוברות בית חולים סורוקה נמסר: "עוזר מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה הגיע הבוקר לסורוקה לאחר שחש לא בטוב במסגרת אימון של הקבוצה. הוא עבר בדיקות במלר"ד (חדר המיון) והועבר להשגחה, מצבו טוב".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
במכבי פתח תקוה מעריכים: מנור סולומון יימכר עד סוף השבוע
הפועל באר שבע מודאגת: בן שהר מאוכזב ממעמדו, גדיר ידרוש הבהרות

מיהאי קורהוט שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חוזר לעניינים. מיהאי קורהוט/קובי אליהו

בעניין אחר, בבאר שבע ינסו להוביל עסקה סיבובית שתביא לכך שמנור סולומון ישחק בקבוצה. קבוצתו, מכבי פתח תקוה, מעדיפה להעבירו לקבוצה בחו"ל, אך אם זה לא יקרה עד סוף השבוע הם יתחילו לדבר עם קבוצות ישראליות.

האלופה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. בקבוצה צפויים לרשום לסגל את מיהאי קורהוט, שעדיין לא נרשם בהתאחדות, כשהמטרה היא שההונגרי ישמש כמגן שמאלי בסגל לאור פציעתו הקשה של אורן ביטון. מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא עמראן אלקרינאוי, שמנהל בימים האחרונים מגיעים עם הפועל רעננה כשגם קבוצות נוספות מליגת העל והלאומית מעוניינות לשאול את השחקן הצעיר.

הקבוצה ערכה היום את טקס הרמת הכוסית המסורתית לכבוד ראש השנה במעמד ראש העיר, רוביק דנילוביץ'. אלונה ברקת אמרה: "עברנו שנה מרתקת, מלאת עשייה ואתגרים. סיימנו שנה נוספת עם אליפות, ומבחינתנו זו היתה הוכחה שכשאנחנו נשארים מאוחדים, נוהגים בצניעות והולכים בדרכנו, הדברים מתחברים. העונה, זה לא סוד, לא הצלחנו להגשים את החלום האירופי. נכון, זה מאכזב, אבל העוצמה האמיתית היא לדעת לקום מהאכזבות נחושים ורעבים יותר. החכמה היא לא רק לחבק בחגיגות אליפות, אלא לתמוך אחד בשני דווקא כשפחות הולך. צניעות, עבודה ואחדות הם אלה שהובילו אותנו בעבר, הם אלה שיוליכו אותנו גם בשנה הבאה עלינו לטובה. שנה טובה ומתוקה לכולנו".

עוד באותו נושא

במכבי פתח תקוה מעריכים: מנור סולומון יימכר עד סוף השבוע

לכתבה המלאה
בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. יוסי ציפקיס
אלונה ברקת/יוסי ציפקיס
שחקן הפועל באר שבע שיר צדק. יוסי ציפקיס
שיר צדק/יוסי ציפקיס
שחקני הפועל באר שבע אריאל הרוש, מאור מליקסון. יוסי ציפקיס
אריאל הרוש ומאור מליקסון/יוסי ציפקיס
ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' יחד עם אנשי הפועל באר שבע אסי רחמים, ברק בכר, אלונה ברקת, משה ממרוד. יוסי ציפקיס
הפועל באר שבע מרימה כוסית/יוסי ציפקיס
ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' עם מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
ברק בכר עם רוביק דנילוביץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully