וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומא למאר: "אני יודע שגריזמן מאוד רצה שאגיע. הוא שמח שאני פה"

שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של אתלטיקו מדריד ("אני לא לחוץ, אין לי מה לעשות בנוגע למחיר שלי") מתאקלם בבירת ספרד: "דייגו קוסטה משוגע, לוקאס ואנטואן עוזרים לי בחדר ההלבשה"

שחקן אתלטיקו מדריד, תומא למאר. GettyImages
לומד כל יום משהו חדש. למאר/GettyImages

"אני לא האדם הנכון לשאול האם ההגעה שלי עזרה להשאיר את אנטואן גריזמן באתלטיקו מדריד. אני יודע שהוא מאוד רצה שאגיע ושהוא שמח שאני פה. אנחנו יכולים לעשות דברים טובים ביחד". כך אמר תומא למאר בריאיון שהתפרסם הבוקר (רביעי) בכמה כלי תקשורת בספרד

למאר הצטרף העונה לשני חבריו לנבחרת צרפת, גריזמן ולוקאס הרננדז והוא סיפר: "ההחלטה להגיע הייתה שלי אישית, אבל אין ספק שאנטואן ולוקאס עזרו לי להשתכנע. הם סיפרו לי על המועדון, אמרו לי שזו הזדמנות גדולה בשבילי. חדר ההלבשה נהדר, דייגו קוסטה משוגע וגם עם קוקה אני מתקשר מצוין. ויש את לוקאס ואנטואן שאיתם אני מדבר צרפתית, ככה שההתאקלמות קלה".

הצרפתי בן ה-22 דיבר גם על השינויים אליהם הוא צריך להתרגל: "אני יודע שאתלטיקו מתאפיינת בכושר הגופני ובהגנה שלה. אני אנסה לעזור למשחק ההגנה. דייגו סימאונה מדבר איתי הרבה ומסביר לי מה הוא מצפה ממני מבחינה טקטית. אני לומד בכל יום משהו חדש".

למאר נרכש תמורת כ-70 מיליון יורו - שיא ההעברות של אתלטיקו. "אני לא מרגיש לחץ כי אני אומר לעצמי שאלו סיכומים בין המועדונים ולי אין מה לעשות בנושא", אמר הצרפתי, "אני צריך לעשות את העבודה שלי על המגרש ואז הכל יהיה בסדר... לפחות כך אני מקווה".

עוד בנושא:

"ז'וזה מוריניו רחוק הפסד אחד מפיטורים ממנצ'סטר יונייטד"
"פ.ס.ז' סיכמה עם באיירן מינכן על העברתו של חואן ברנאט"
תשעה אוהדי דינמו קייב נעצרו אחרי קטטה עם אוהדי אייאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully