וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג ואבו יונס נפגשו וידרשו: לאפשר קהל חוץ במשחקים בין בית"ר לסכנין

28.8.2018 / 20:11

יו"ר בית"ר ירושלים נפגש עם יו"ר סכנין וסיכם עמו כי לאחר שלוש שנים בהן קהלי החוץ לא הורשו להגיע למפגשים בין השתיים, הם יפנו למנהלת וההתאחדות ויבקשו לאפשר לאוהדי הקבוצה האורחת להגיע

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עידן משה חוגג בבית"ר ירושלים ממשיך לתת את אותותיו והיום (שלישי) הבעלים החדש של המועדון ויו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס, שוחחו והחליטו כי לאחר שלוש שנים בהן קהלי החוץ לא הורשו להגיע למשחקים במפגשים בין שני המועדונים, הם יפנו לגורמים המוסמכים לעניין (מנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל), ויבקשו כי החל ממפגש הליגה הקרוב (במחזור הרביעי) יוכלו קהלי החוץ להגיע למשחקים. מהלך זה הוא חלק מהקו בו נוקט המועדון באופן ברור כי גזענות ואלימות אינם חלק ממנו.

יש לציין שההחלטה לגבי קהל החוץ התקבלה לפני שנתיים וחצי על ידי מנהלת הליגה, בהתאם להמלצת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ועל פי בקשת שני המועדונים, שעמדו אז יחד לדין אחרי עוד התפרעות אוהדים משני הצדדים.

עוד בנושא:

זר כן יבין זאת: על ההפסד במשחק פתיחת העונה של בית"ר ירושלים
גיא לוזון: "זה היה משחק מעודד, מכבי פתח תקוה בקושי עברה את החצי"
עידן ורד בראיון: "היינו צריכים להתערב כשקרה מה שקרה עם בניון"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

דגלי פלסטין ביציעי אוהדי סכנין. אדריאן הרבשטיין
יגיעו לטדי? אוהדי סכנין/אדריאן הרבשטיין

כזכור, כששתי הקבוצות הללו נפגשו באמצע העונה שעברה בטדי, במחזור ה-19, החל הקהל הירושלמי לשיר שירים גזעניים ולקרוא קריאות גזעניות. בית"ר נקלעה לפיגור 2:0 מול היריבה מסכנין כבר בדקה ה-43, והקהל העצבני החל לקרוא "מוחמד מת", "שיישרף לכם הכפר", "אני שונא את כל הערבים" ו"שועפאט עולה באש". לבסוף, הסתיים המשחק ב-2:4 לזכות הקבוצה מהבירה, ובעקבותיו, החליטה בית"ר ירושלים לסגור את היציע המזרחי. "המועדון חש שאט נפש ולכן מעתה המועדון יילחם באותם אוהדים אשר פוגעים ללא הכר במועדון וזאת לאור התנהגות חלק מהקהל במשחק מול בני סכנין", אמרו אז בבית"ר.

בתוך כך, בבית"ר ממשיכים לחפש מגן שמאלי, כאשר גם אופיר דוידזאדה נמצא על הפרק וההערכה היא שבשבוע הבא הקבוצה תחתים מגן, עם עדיפות למגן זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully