וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד פרר נפרד: "גאה בעצמי ובקריירה שלי, אני אדם בר מזל"

הספרדי בן ה-36 נאלץ לפרוש ב-6:3, 3:4 מול רפאל נדאל ונפרד מהטניס: "אשתדל לשחק פעם אחרונה מול הקהל בספרד בשנה הבאה". רודיק: "הלוואי שהבן שלי יתייחס לעבודה שלו כמו הבחור הזה"

דויד פרר, רפאל נדאל, אליפות ארה"ב. AP
נפרד בפעם האחרונה. פרר/AP

דויד פרר שיחק הלילה (בין שני לשלישי) בפעם האחרונה בטורניר גרנד סלאם. הספרדי בן ה-36, שעשוי עדיין לשחק בטורניר קטן יותר בארצו בשנה הבאה כדי להיפרד סופית, נאלץ לפרוש לראשונה אי פעם מטורניר גרנד סלאם במהלך משחק כשפיגר 6:3, 3:4 מול בן ארצו וחברו רפאל נדאל במפגש ה-31 ביניהם אי פעם.

פרר הרוויח במהלך הקריירה שלו למעלה מ-31 מיליון דולר ודורג בשיאו במקום השלישי בעולם, ביולי 2013. הוא רשם הישגים גדולים מאוד בטורנירי גרנד סלאם כשהשיא היה הגעה לגמר רולאן גארוס ב-2013. כמו כן הספרדי (1.75 מטר בסך הכול) הגיע פעמיים לחצי הגמר באליפות ארצות הברית - ב-2007 ו-2012 - ופעמיים לחצי הגמר באוסטרליה (2011 ו-2013). הוא גם הגיע לגמר טורניר גמר הסבב ב-2007. יליד אליקאנטה ייזכר תמיד כאחד השחקנים הקשוחים ביותר מנטאלית שידע המשחק ואולי בכלל הספורט. הוא לא היה גבוה ובעל נתונים מרשימים כמו של מרבית הטניסאים בטופ העולמי, אבל כיפר על כך עם עוצמה פיזית אדירה, המון עבודה קשה וראש חזק מאוד שהובילו אותו לקריירה מפוארת כל כך.

נדאל אמר על פרר אחרי המשחק: "זה עצוב מאוד בשבילי לראות אותו גומר כך. אני מצטער מאוד בשבילו, הוא אחד החברים הקרובים ביותר שלי בסבב וחלקנו רגעים מדהימים ביחד, שיחקנו בגמר רולאן גארוס ושיחקנו ביחד בגביע דייויס וגם בגמר. הוא אחד השחקנים הגדולים ביותר שהיו במדינה שלנו". פרר עצמו זכה למחיאות כפיים מהקהל בארתור אש ואמר לבראד גילברט בראיון: "ניסיתי לשחק, זה הגרנד סלאם האחרון בקריירה שלי ואני מצטער מאוד שאני לא מסוגל לגמור את המשחק". בסופו של דבר אמר הספרדי לקהל: "אני אתגעגע אליכם מאוד".

במסיבת העיתונאים בסיום אמר פרר: "נהניתי מאוד לשחק נגד רפא, שיחקתי טוב. בכל מקרה, אני גאה בעצמי ובקריירה שלי. תהיה לי הזדמנות לסיים את הקריירה שלי בספרד מול האנשים שלי. אשתדל מאוד להגיע לשם ולשחק. שיחקתי המון לאורך הקריירה שלי ומעולם לא עצרתי אפילו לחודש או שניים. הקריירה שלי הייתה ממש אינטנסיבית. אני בן 36 וזה הזמן בשבילי להיות בבית, זה הזמן לנוח שלושה, ארבעה חודשים, כמה זמן שאצטרך. זה היה מיוחד מאוד לשחק בפעם האחרונה כאן במגרש המרכזי מול רפאל נדאל כי הוא חבר טוב. אני אדם בר מזל".

רוג'ר פדרר צייץ לאחר מכן בטוויטר: "כבוד עצום ללוחם הדרכים דויד פרר". בוריס בקר כתב: "שום דבר פרט לכבוד גדול לשני לוחמים מאותה מדינה. ואמוס". טניסאי העבר אנדי רודיק צייץ: "הסימן הכי גדול לכבוד שיש כלפי בנאדם הוא זה שאתה מצביע עליו ואומר: 'כך אני רוצה שהילד שלי יתייחס לעבוד שלו ביום מן הימים'. זה דויד פרר בשבילי. הוא ממש הביא הכול בכל יום. ברכות אמיגו".

עוד בנושא:
סיפורו המפתיע ועלייתו לגדולה של דויד פרר
כל התמונות המעניינות מאליפות ארה"ב באינסטגרם של וואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • דויד פרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully