וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניץ': "אני ודיבאלה בעטנו מצבים נייחים, עכשיו זה רק רונאלדו"

הקשר הבוסני של יובנטוס שנחשב לאחד מבועטי הנייחים הטובים בעולם הודה שכעת הפורטוגלי ראשון בהיררכיה למרות רק 6 אחוזי הצלחה בריאל מדריד בשש שנים. המספרת של רונאלדו מול יובנטוס נבחרה לשער העונה

מיראלם פיאניץ' קשרה הבוסני של יובנטוס נחשב לאחד מבועטי הכדורים הנייחים הטובים בעולם. אולם, העונה דברים השתנו מאז שכריסטיאנו רונאלדו הגדול חתם בקבוצה, והפורטוגלי הוא זה שיבעט מעתה את המצבים הנייחים למרות שהאחוזים שלו בבעיטה חופשיות ממש לא מרשימים לעומת הבוסני.

היום פיאניץ' התייחס לזה לראשונה והודה: "כריסטיאנו פה עכשיו, מישהו שבשנים האחרונות הראה שהוא השחקן הכי טוב בעולם. בהתחלה אני ודיבאלה התאמנו על הבעיטות החופשיות, עכשיו זה מאה אחוז רונאלדו. הוא בועט נייחים עצום". למרות שהבקיע כמה שערים בלתי נשכחים בבעיטות חופשיות בקריירה שלו, האחוזים של הפורטוגלי ממש לא מרשימים ומאז 2012 הוא הבקיע רק 11 פעמים במצב נייח מתוך 170 ניסיונות, כך שבשש שנים האחרונות הוא עומד על 6 אחוזים בלבד של הבקעות במצבים נייחים, לעומת פיאניץ' שהבקיע 14 שערים במצבים נייחים מתוך 105 ניסיונות בלבד. לדיבאלה אגב יש 9 שערים מתוך 49 בעיטות חופשיות.

למרות הנתונים האלו והעובדה שלא מצא את הרשת בשני מחזורי הפתיחה באיטליה, פיאניץ' פרגן לכוכב הגדול כשאמר: "אני חייב להודות שיש לו בעיטה מצוינת. הוא נותן לנו הרבה ואנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו. אני מקווה שהוא מרגיש בנוח פה".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו כובש בבעיטת מספרת. רויטרס
בחירה ראויה. רונאלדו בפעולה/רויטרס

עוד לפני כן, כריסטיאנו רונאלדו הוסיף תואר נוסף לארון הבלתי נגמר שלו. שער המספרת המרהיב של CR7 מול יובנטוס בעונה שעברה, במדי ריאל מדריד כמובן, נבחר לשער העונה של אופ"א, וקשה להתווכח עם הבחירה הזאת. זה קרה במפגש הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות, כשהפורטוגלי התעופף וסיים ביצוע אקרובטי ומדהים, שעזר לבלאנקוס לנצח 0:3. רונאלדו הקדים את דימיטרי פאייה, שחקן מארסיי, שסיפק דריבל וסיום נהדר מול ר.ב. לייפציג בליגה האירופית, ואת אווה נבארו, שחקנית נבחרת ספרד עד גיל 17.

מקבלי הקולות:
1. כריסטיאנו רונאלדו - 197,496
2. דמיטרי פאייה - 35,558
3. אווה נבארו - 23,315

הזוכים בפרס עד כה:

2018. כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד מול יובנטוס, 3/4/2018)
2017. מריו מנדז'וקיץ' (יובנטוס מול ריאל מדריד, 3/6/2017)
2016. ליאונל מסי (ברצלונה מול רומא, 24/11/2015)
2015. ליאונל מסי (ברצלונה מול באיירן מינכן, 6/6/2015)

עוד בנושא:

חזקים בלי חיזוק: טוטנהאם מועמדת לאליפות למרות שלא ביצעה רכש בקיץ
העברות בעולם, 28.8: מריאנו דיאס בדרך חזרה לריאל מדריד, ואלוורדה רוצה עוד שחקן
דיווח בספרד: "רונאלדו קרוב לרכישת ויאדוליד תמורת 30 מיליון יורו"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully