וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו: "לפני שנה חשבתי לפרוש מטניס. הייתי מאוד שלילית"

הישראלית בת ה-28 (162 בעולם), שתפגוש הערב את מוניקה ניקולסקו הרומנייה (62) בסיבוב הראשון של אליפות ארה"ב, קיימה ראיון עם מארק סטיין ל'ניו יורק טיימס': "לא הייתי שמחה"

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. קרדיט, ניר קידר איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
המאמנת החזירה לה את החיוך. יוליה גלושקו/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט, ניר קידר איגוד הטניס

יוליה גלושקו תחזור הערב (שלישי, 18:00) להגרלה הראשית של טורניר גרנד סלאם לראשונה זה יותר מארבע שנים. הישראלית בת ה-28, שמדורגת 162 בעולם, צלחה שלושה סיבובי מוקדמות בצורה מרשימה ועלתה לסיבוב הראשון באליפות ארצות הברית. גלושקו, שעברה בשני סיבובי המוקדמות האחרונים שתי מדורגות - ויקטוריה גולוביץ' ואנסטסיה פוטאפובה - תפגוש בסיבוב הראשון של ההגרלה הראשית את מוניקה ניקולסקו הרומנייה שמדורגת 62 בעולם במשחק הראשון במגרש 6 (שידורים ישירים ביורוספורט, יורוספורט 2 ויורוספורט פלייר).

עוד לפני כן, גלושקו קיימה ראיון עם מארק סטיין ל"ניו יורק טיימס", בו סיפרה על הקשיים שחוותה והמאמנת שהחזירה לה את החיוך והרצון להמשיך בקריירה. "לפני שנה חשבתי לפרוש מטניס. אפילו לא התגעגעתי אליו", אמרה גלושקו, שהמשיכה: "הייתי מאוד שלילית, שום דבר לא הספיק לי. גם כשהגעתי לטופ 100 לראשונה בחיי (מקום 79 בעולם ביוני 2014) לא הייתי שמחה".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אליפות ארה"ב: פרידה עצובה לפרר, סימונה האלפ הודחה, אנדי מארי ניצח
שלישי ב-18:00 באליפות ארה"ב: יוליה גלושקו מול מוניקה ניקולסקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכירות לא מעט שנים. יוליה גלושקו עם קרן שלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נקודת המפנה מבחינתה של גלושקו הייתה מינויה של קרן שלמה למאמנת אישית לקראת שנת 2018. שלמה בת ה-30, שגדלה עם גלושקו ושיחקה לצידה והגיעה בשיאה למקום ה-359 בעולם, יצרה סביב גלושקו צוות שעזר לה לחזור לכושר. ניתן היה לראות כיצד שלמה באה לידי ביטוי כשגלושקו פגשה בשלב המוקדמות הראשון את רנאטה סראוסה המקסיקנית.

בזמן המערכה הראשונה, גלושקו פנתה לשלמה ואמרה לה: "אני לא יכולה לנשום". למרות התחלה לא טובה במשחק, שלמה הצליחה לעודד את גלושקו ולעזור לה בסופו של דבר לנצח. "לא יכולתי לנשום כי רציתי את זה כל כך, אבל קרן מכירה אותי כל כך טוב והיא הרגיעה אותי. למאמנת יש יכולה להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון, וקרן יודעת איך לדבר איתי בזמן משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully