וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ב-18:00 באליפות ארה"ב: יוליה גלושקו מול מוניקה ניקולסקו

אחרי שצלחה שלושה סיבובי מוקדמות, תנסה המדורגת 162 בעולם לנצח את הרומנייה הוותיקה בעלת הפורהנד הייחודי במשחק שיפתח את היום במגרש שש. זה יהיה המפגש הראשון בין השתיים

הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. GettyImages
פוגשת יריבה מנוסה מאוד. גלושקו/GettyImages

לראשונה זה יותר מארבע שנים, תחזור מחר (שלישי, 18:00) יוליה גלושקו להגרלה הראשית של טורניר גרנד סלאם. הישראלית בת ה-28, שמדורגת 162 בעולם, צלחה שלושה סיבובי מוקדמות בצורה מרשימה ועלתה לסיבוב הראשון באליפות ארצות הברית. גלושקו, שעברה בשני סיבובי המוקדמות האחרונים שתי מדורגות - ויקטוריה גולוביץ' ואנסטסיה פוטאפובה - תפגוש בסיבוב הראשון של ההגרלה הראשית את מוניקה ניקולסקו הרומנייה שמדורגת 62 בעולם במשחק הראשון במגרש 6 (שידורים ישירים ביורוספורט, יורוספורט 2 ויורוספורט פלייר). ניקולסקו בת ה-30 דורגה בשיאה במקום ה-28 בעולם (ב-2012) והישג השיא שלה בטורניר גרנד סלאם הוא פעמיים שמינית גמר: בווימבלדון 2015 ובאליפות ארצות הברית 2011. הישגי השיא של גלושקו בטורנירי גרנד סלאם היו עם ההגעה לסיבוב השלישי גם באליפות ארצות הברית 2013 וגם ברולאן גארוס 2014.

ניקולסקו, שזכתה בעבר בשלושה תארי WTA (האחרון שבהם בלוקסמבורג 2016) היא טניסאית עם סגנון מאוד לא שגרתי וחובטת רק חבטות סלייס, גם בפורהנד וגם בבקהנד. היא לא נמצאת בשנה הכי טובה בקריירה שלה כשאת הישג השיא שלה בטורניר גדול רשמה כשהגיעה מהמוקדמות עד לסיבוב השלישי בדוחא כשהיא עוברת בדרך את מריה שראפובה, מגדלנה ריבאריקובה ואנדראה פטקוביץ' ומפסידה לקרוליין ווזניאקי בסופו של דבר. גלושקו לא שיחקה עדיין נגד ניקולסקו והיא מגיעה בכושר מצוין אחרי שהגיעה השנה לחמישה משחקי גמר בטורנירים מסבב הפיוצ'ר (ארבעה בטורנירים על 25 אלף דולר ועוד אחד ב-50 אלף), כולל זכייה בשלושה תארים. המנצחת במפגש בין גלושקו לניקולסקו תפגוש את זו שתצא עם ידה על העליונה מהמשחק בין לאורה זיגמונד הגרמנייה לנאומי אוסקה היפנית (20), שנמצאת לאחרונה בתקופה פחות טובה מבחינתה.

עוד בנושא:
מוניקה ניקולסקו במקום הראשון בחבטות הכי מוזרות שיש
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

מוניקה ניקולסקו טניסאית רומנייה. GettyImages
ניקולסקו בדרך לפורהנד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully