וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:4 את ר.ב. לייפציג

אוגוסטן כבש כבר אחרי 32 שניות, אבל דאהוד (21), עצמי של זאביצר (40), שער נוסף של ויטסל (43) ואחד של רויס (91) סידרו מהפך גדול ושלוש נקודות לצהובים-שחורים. מיינץ-שטוטגרט 0:1

שחקני בורוסיה דורטמונד. רויטרס
ספגו כבר אחרי 32 שניות, אבל התאוששו בדרך לניצחון מרשים. שחקני בורוסיה דורטמונד/רויטרס

המחזור הראשון בעונת 2018/19 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בורוסיה דורטמונד הצליחה לחזור מפיגור אליו נקלעה אחרי 32 שניות וניצחה 1:4 את ר.ב. לייפציג. במשחק הראשון הצליחה מיינץ לגבור 0:1 את שטוטגרט במשחק קצבי ומעניין.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים עם אקסל ויטסל. רויטרס
שתי הופעות בדורטמונד ושני שערים. ויטסל/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - ר.ב. לייפציג 1:4

הקבוצה של לוסיאן פאבר נזקקה להרבה מאוד מזל כדי לעבור את גרויתר פירת בגביע, היא עדיין לא הצליחה לצרף חלוץ שיחליף את פייר אמריק אובמיאנג שעזב כבר בינואר, אבל את עונת 2018/19 בבונדסליגה היא פתחה מצוין למרות שספגה כבר אחרי 32 שניות.

השער הראשון במשחק הגיע, כאמור, כבר אחרי 32 שניות. ההגנה של הצהובים-שחורים חלמה וביצעה כל טעות אפשרית, יוסוף פאולסן מסר עם העקב מהאוויר לז'אן קווין אוגוסטן, שנותר לבד מול רומן בורקי והכניע אותו בדרך ל-0:1 ולשער המהיר ביותר של לייפציג בבונדסליגה. המארחת לא נבהלה מהספיגה המוקדמת והצליחה לאזן בדקה ה-21. מרסל שמלצר הגביה משמאל, מחמוד דאהוד ריחף ונגח חזק פנימה את ה-1:1. בדקה ה-40 השלימה דורטמונד את המהפך כשמרקו רויס הגביה כדור חופשי מצד שמאל, מרסל זאביצר ניסה להרחיק החוצה אבל נגח לשערו הוא, 1:2.

בדקה ה-43 הגיע השער השלישי של דורטמונד כשכריסטיאן פוליסיץ' הגביה קרן מימין, תומאס דילייני נגח חזק אבל פטר גולאסי הצליח איכשהו להדוף, אבל אקסל ויטסל היה שם כדי להמשיך עם מספרת פנימה את ה-1:3. שער שני לבלגי בשני משחקים בדורטמונד. השער הרביעי הגיע בתוספת הזמן. ג'יידון סאנצ'ו נשלח בכדור עומק על ידי מחמוד דאהוד, הוא הכניס קטנה עם רגש למרקו רויס, שבעט חזק ומדויק לפינה הרחוקה וקבע 1:4. זה היה השער ה-100 של רויס בבונדסליגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנתוני אוג'ה שחקן מיינץ. GettyImages
אוג'ה חוגג/GettyImages

מיינץ - שטוטגרט 0:1

שתי קבוצות שעברו שינויים רבים במהלך הקיץ נפגשו למשחק מתוח, כשבסופו הצליחה המארחת לנצח למרות שלא גילתה עדיפות על פני יריבתה במהלך 90 הדקות. שטוטגרט, שהשקיעה הרבה כסף ברכש בקיץ, החמיצה כמה מצבים מסוכנים מאוד ונותרה ללא שער וגם בלי נקודות. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-76. רובין קוואיסון גבר על הולגר באדשטובר, שניסה להכשיל אותו, נותר לבד מול רון רוברט צילר ופרגן יפה לאנתוני אוג'ה שמול שער ריק בעט פנימה את ה-0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully