וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו הפתיעה את מונאקו עם 1:2, מארסיי נחלצה מהפסד

הפסד ראשון לסגנית האלופה ונקודות ראשונות לבורדו, כשבינתיים תיירי הנרי סירב להצעה לאמן. מארסיי פיגרה 2:0 בבית מול ראן, אבל השיגה 2:2. ליל עם שבע נקודות אחרי 0:3 על גנגאן

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

המחזור השלישי בצרפת סיפק הערב (ראשון) הפתעה ראשונה, עם הפסדה של מונאקו 2:1 בבורדו. מארסיי שפתחה את העונה בצורה הפכפכה עם ניצחון משכנע על טולוז ולאחריו הפסד מפתיע לנים, חזרה מפיגור 2:0 וחילצה נקודה ביתית עם 2:2 מול ראן. ליל נראית טוב עם פתיחת העונה, ובתום שלושה מחזורים היא עדיין ללא הפסד, לאחר ניצחון משכנע 0:3 על גנגאן.

עוד בנושא

צרפת: פריס סן ז'רמן מושלמת אחרי 1:3 ביתי על אנז'ה
ליון פתחה את המחזור השלישי עם 0:2 על שטרסבורג

בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

לוקאס אוקמפוס שחקן מארסיי חוגג, מאחוריו עדיל ראמי. רויטרס
לפחות ההפסד נמנע. לוקאס אוקמפוס חוגג/רויטרס

מארסיי - ראן 2:2

רודי גרסיה מחכה בקוצר רוח להצטרפותו של קווין סטרוטמן, שקיבל את האישור מרומא ויגיע לבדיקות רפואיות, אבל בינתיים השחקנים שלו ממשיכים לאבד נקודות. הפעם זה עוד יכול היה להיות גרוע יותר, אחרי פיגור 2:0 במחצית, בעקבות טעויות קשות בהגנה. תחילה עדיל ראמי גרם לפנדל ובנז'מן בוריז'ו דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-38, ובחלוף שבע דקות יוהאן פלה שמט כדור ואיסמעילה סאר העניש מקרוב. אבל מארסיי בכל זאת השיגה נקודה. לוקאס אוקמפוס דחק אחרי נגיחה של לואיז גוסטבו לקורה בדקה ה-54, והבלם רמי בנסבאיני עזר עם נגיחה לשערו הוא בדקה ה-72.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בורדו חוגגים. רויטרס
יש נקודות ראשונות. שחקני בורדו חוגגים/רויטרס

בורדו - מונאקו 1:2

סגנית האלופה ספגה הפסד בכורה, בעוד יריבתה חגגה נקודות ליגה ראשונות בצל סערת המאמנים. גוסטבו פוייט עדיין לא פוטר ותיירי הנרי החליט על פי הדיווחים לסרב להצעה שהוגשה לו, אך המאמן הזמני אריק בדואה חגג ניצחון יוקרתי. הרכש הניגרי סמואל קאלו עמד במוקד עם סחיטת פנדל אותו ניצל פרנסואה קמאנו כדי לכבוש את הראשון בדקה ה-48. מונאקו חזרה עם האיטלקי בן ה-17 פייטרו פלגרי, שנכנס בדקה ה-59 ואחרי ארבע דקות חטף כדור מהבלם ז'ול קונדה והקפיץ פנימה את שערו הראשון בליגה הצרפתית. בורדו קיבלה פנדל נוסף והפעם קאלו בעט ונעצר אצל דייגו בנאליו בדקה ה-86, אבל קמאנו דאג להבטיח ניצחון עם שער נהדר בדקה ה-92.

סמואל קאלו שחקן בורדו בין שחקני מונאקו. רויטרס
סחט פנדל וגם החמיץ אחד. סמואל קאלו/רויטרס

ליל - גנגאן 0:3

במשחק המוקדם של היום פגשה ליל את גנגאן החלשה, והשלימה ניצחון קל, 0:3. המשחק נפתח בסערה עם שני שערים מהירים של המארחת, בדקה השביעית והעשירית, מרגלי צ'קה וג'ונתן במבה, בהתאמה. חניכיו של כריסטוף גאלטייה המשיכו בשלהם, ובמחצית השנייה כבשו את השלישי, שוב מרגלי במבה הנהדר. גנגאן תפגוש בשבוע הבא את טולוז, אך תחסר את הבלם שלה, כריסטוף קרברה, שהורחק בכרטיס אדום תשע דקות לסיום.

פייטרו פלגרי שחקן מונאקו (מימין) עם אנטוניו בארקה. רויטרס
יליד 2001 הראשון שכובש בליגה הצרפתית. פייטרו פלגרי חוגג עם אנטוניו בארקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully