וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: הפועל פתח תקוה נגד המינוס, הפועל אשקלון עברה בבקרה

המלאבסים, עם מסאי דגו על הקווים ושני זרים חדשים, פותחים עונה עם מינוס 11 נקודות אצל בני לוד (19:00, ספורט 5 לייב). אשקלון קיבלה העבירה את הסגל לקראת איכסל, אחי נצרת מול נס ציונה

יוסי ציפקיס

אחרי ערב פתיחה די משמים שכלל חמישה שערים בלבד ומנצחת אחת בחמשת המשחקים שנערכו ביום חמישי, המחזור הראשון בליגה הלאומית יסתיים הערב (שני, 19:00) עם שלושה משחקים נוספים. במוקד תעמוד הפועל פתח תקוה, שמתחילה את העונה עם מינוס 11 נקודות ותתארח אצל בני לוד. היורדת הפועל אשקלון הצליחה לקבל את אישור בקרת התקציבים ותארח את העולה הפועל איכסל, והעולה הנוספת סקציה נס ציונה תשחק בעילוט אצל מכבי אחי נצרת.

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
עיריות או לא להיות: הליגה הלאומית יצאה לדרך ללא פייבוריטיות

מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
אתגר לא פשוט. מסאי דגו/לירון מולדובן

בני לוד - הפועל פתח תקוה (ספורט 5 לייב)

המלאבסים ניצלו מירידת ליגה במהלך הקיץ ונכנסו להליך פירוק שהוביל להפחתת תשע נקודות, בנוסף לשתיים שכבר הורדו להם בעקבות עבירות תקנוניות. לפיכך, המשימה של מסאי דגו לא תהיה פשוטה והוא ירצה להתחיל לקזז את המינוס כבר במשחק הראשון. בגביע הטוטו הציגה הפועל פתח תקוה יכולת לא רעה והגיעה לחצי הגמר, ובימים האחרונים גם החזירה לשורותיה את ירין חסן וצירפה שני זרים בדמות איב פאמבו ואמאדו סוקונה. לוד המארחת, במשחק ליגה ראשון אחרי מותו בטרם עת של היו"ר אבו סובחי, תקווה לקבל תפוקה מוויקטור מרעי והארגנטינאים-יהודים דייגו ניקולייבסקי ומרטין רוסה. לוד ניצחה את יריבתה בשלושת המפגשים האחרונים ולא הפסידה לה ב-11 משחקים רצופים בכל המסגרות.

עוד באותו נושא

לאומית: הפועל קטמון גברה 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי אחי נצרת נג'ואן גרייב. אתר רשמי
קדנציה שנייה על הקווים. נג'ואן גרייב/אתר רשמי

מכבי אחי נצרת - סקציה נס ציונה

עשור אחרי הקדנציה הקודמת שלו כמאמן ולאחר שנים רבות כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, נג'ואן גרייב שב להדריך את קבוצת נעוריו וינסה להחזיר אותה לליגת העל. אנס דאבור חזר מגלות בלוד, סמיר באירקטרביץ' הצטרף אחרי שסייע לעלייה של חדרה וגם קאסיו פרננדס, אקס קרית שמונה, שב לקדנציה שנייה בישראל. יחד עם עידו אקסברד והקפטן אמג'ד סלימאן, לאחי נצרת יש על מי לבנות. נס ציונה, שהפסידה בכל ארבעת הביקורים האחרונים שלה בעילוט, מאז הניצחון 1:5 בגביע הטוטו ב-2010, תסתמך במשחק החזרה שלה לליגה הלאומית על עידן שמש שהגיע מבני סכנין ועל רז שטיין שהצטרף ממכבי הרצליה.

שוער הפועל אשקלון, דלה איינוגבה. לירון מולדובן
חוזר לאשקלון כשוער איכסל. דלה איינוגבה/לירון מולדובן

הפועל אשקלון - הפועל איכסל

היורדת מליגת העל הייתה הקבוצה היחידה שלא עברה בבקרת התקציבים עד היום בצהריים (שני) עם התערבותו של ראש העירייה וחברי ההנהלה שהעמידו ערבויות אישיות. המאמן החדש שלומי דורה צירף בקיץ את גל צרויה וטאדאס קיאנסקאס, אבל מאבקי כוח פנימיים בתוך העירייה לקראת הבחירות המקומיות העיבו על ההכנה לעונה. מול אשקלון יתייצב שוערה בעונה שעברה, דלה איינוגבה, שינסה לעזור להפועל איכסל להשיג נקודות בהופעת הבכורה שלה בליגה הלאומית. גם ציון צמח היה שותף לירידה האשקלונית וכעת חוזר כשחקן איכסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully