וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קאיו וזנטי לא בסגל. רוטן באסיפה: "עם עמידה נכונה, אפשר לנצח"

26.8.2018 / 9:53

ההולנדי הקרין את ההפסד של מכבי תל אביב לסרפסבורג. שני הקשרים יחברו לרמי גרשון הפצוע ביציע, וייסמן על הספסל. אלאך מנסה לסגור קשר זר, רק אחר כך יציע פיצוי לברזילאי שהוצב ברשימת ההעברות

צילום וידאו: שלומי גבאי

מכבי חיפה ערכה אמש את ההכנות האחרונות למשחק הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5) מול מכבי תל אביב, כשפרד רוטן תרגל את רוב ההרכב שיפתח. בסופו של דבר, נטע לביא ומוחמד עוואד מקבלים עדיפות על פני אופיר מזרחי וסינטאיהו סלליך, אחרי שהאחרון כבר תורגל שלשום בהרכב. ההתלבטות היחידה נותרה בעמדת המגן השמאלי.

סאן מנחם אמנם תורגל, אך המאמן החליט להשהות את ההחלטה בנוגע להתלבטות בינו לבין רז מאיר עד לפני המשחק. מי שקיבל הודעה כי הוא לא בסגל למשחק הוא קאיו. כזכור, הירוקים החליטו לפני כשלושה שבועות להציב את הקשר הברזילאי ברשימת ההעברות. גם עמית זנטי לא ייכלל בסגל מסיבות מקצועיות ויצטרף לרמי גרשון הפצוע ביציע. שון וייסמן ימשיך להיכלל ב-18 כמחליפו של מיכיל קראמר. מו אלאך ממשיך לחפש קשר התקפי. אם יצליח למצוא שחקן כזה, הוא יציע פיצוי לקאיו.

עוד בנושא

21:00, ספורט 5: מכבי תל אביב ומכבי חיפה פותחות עונה בנתניה
מכבי חיפה הודיעה: רמי גרשון הפצוע לא ישחק נגד מכבי תל אביב

קאיו מכבי חיפה עם אטיין ריינן פרד רוטן. שלומי גבאי
מכבי תל אביב פגיעה? רוטן עם שחקני מכבי חיפה באימון/שלומי גבאי

רוטן ערך אתמול אסיפת שחקנים בה הקרין קטעים מהמשחק של מכבי תל אביב מול סרפסבורג (3:1 לנורבגים במשחק הראשון) ושם דגש על נקודות התורפה של סגנית האלופה בחלק האחורי. "עם עמידה נכונה ומשמעת טקטית, אפשר לנצח אותם", אמר ההולנדי. אחר כך הדגיש המאמן את השיטה בה תשחק הקבוצה. עד כה שינה המאמן את השיטה בה שיחק במרכז השדה - פעם עם שני קשרים אחוריים ושחקן קדמי ופעם עם קשר אחורי ושני שחקנים מקדימה. במשחק הערב יתופקד נטע לביא כשחקן האחורי ביותר, כשז'ורז' מאנג'ק ישחק לצדו ושלומי אזולאי יתפקד כשחקן הקדמי בשלישייה - התפקיד המקורי שלו בו הוא תופקד פחות במשחקי ההכנה.

"קשה להסתיר את ההתרגשות, אבל כשנעלה לשחק הכל ייעלם", אמר אתמול שחקן בחיפה. "המשחק הזה יסכם תקופה ארוכה שבה עיצבנו תבנית משחק מסוימת. העובדה שנשחק מול יריבה חזקה רק תעזור לנו לנתח טוב יותר את המצב שלנו".

עוד באותו נושא

השוער הבכיר: גיא חיימוב רוצה לפתוח דף חדש במכבי חיפה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully