וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי הטיח בסילבס ביקורת חריפה, אך הבהיר: "מעמדו יציב"

26.8.2018 / 9:22

הבעלים של עירוני קרית שמונה זעם על המאמן אחרי התיקו נגד באר שבע וביקר אותו לעיני אנשים רבים: "למה לא עשית חילופים? יצאנו פראיירים". סילבס: "אלו אמוציות אחרי משחק". מחמאות לשמיר

מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס. סוכנות ג'יני
"איפה עובר הגבול? אם הוא ייתן לי איזו סטירה". סילבס אתמול/סוכנות ג'יני

אכזבה גדולה בקרב אנשי ושחקני עירוני קרית שמונה אחרי ה-1:1 אמש (שבת) נגד הפועל באר שבע במחזור הפתיחה של עונת 2018/19. בקרית שמונה הרגישו שהם היו יכולים לנצח והבעלים איזי שרצקי היה כעוס מאוד והעביר ביקורת חריפה על חיים סילבס בסביבת חדר ההלבשה, לעיני אנשים רבים. שרצקי זעם על כך שהמאמן לא הכניס שחקני התקפה רעננים לקראת הסיום ואמר לו: "למה לא עשית חילופים בסוף? יכולנו לנצח". לסובבים אותו אמר הבעלים: "יצאנו פראיירים. זה מתסכל אותי מאוד אני לא מבין את זה". כשמהדי זועבי עבר במקום, שרצקי החמיא ואמר לו: "הצלת אותנו היום".

למרות הביקורת, שרצקי הבהיר אתמול שמעמדו של סילבס יציב. במועדון דווקא החמיאו למאמן על כך שהקבוצה נראתה טוב מהאלופה ומשוכנעים שעם עוד קצת ביטחון, הקבוצה תרוץ בצמרת העונה. סילבס עצמו התייחס לביקורת של שרצקי: "זה איזי, יש לו אמוציות אחרי משחק, זה נובע מווינריות ורצון לנצח. אני יודע שיש דברים שמגיעים מיצריות ועם כל זה שזה לא תמיד נעים, אני שמח שאיזי ככה ולא כמו בימים שלא הרגיש טוב. איפה עובר הגבול? אם הוא ייתן לי איזו סטירה. כשחתמתי ידעתי בדיוק לאן אני בא. גם אם אשתי הייתה כזו הייתי לומד לקבל אותה".

בקבוצה החמיאו לנייג'ל האסלביינק שכבש את שער השוויון. בקרית שמונה מקווים שסוכניו של ההולנדי לא יגיעו עם הפועל באר שבע לסיכום שיחייב את המועדון למכור אותו. גם לוי גרסיה צוין לטובה, אך את עיקר המחמאות סחט עדן שמיר. בקרית שמונה מעריכים שההצטרפות של וובה בראון תחזק מאוד את מרכז הקישור ואת משחק ההגנה של הקבוצה.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע: שהר מתוסכל, גדיר ידרוש הבהרות
חיים סילבס: "יכולנו לעשות יותר מבחינת התוצאה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully