וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "רוצים להיות קבוצת פלייאוף עליון באופן קבוע"

24.8.2018 / 13:33

מאמן מכבי נתניה דיבר לפני המשחק נגד הפועל חיפה (ש', 19:30, ספ' 3) וכיוון גבוה: "זאת המטרה וזה מה שמגיע לקהל". על המעבר של ערן לוי לבית"ר ירושלים אמר: "זה כמו כפפה ליד"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי נתניה תפתח מחר (שבת, 19:30, ספורט 3) את עונת 2018/19 בליגת העל כשתתארח אצל הפועל חיפה. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שהפתיעה את כולם בעונה שעברה עם כדורגל התקפי ומלהיב שהסתיים במקום החמישי והמכובד, תקווה להמשיך ביכולת הטובה גם העונה. המאמן דראפיץ' והשוער דני עמוס קיימו היום מסיבת העיתונאים לקראת מחזור הפתיחה.

דראפיץ' ופתח אמר: "גם בעונה שעברה פחדתי מהמשחק הראשון, אבל היה לנו משחק מצוין נגד הפועל באר שבע. אנחנו נהיה בסדר העונה. אנחנו לא רוצים להיות קבוצה שמתנדנדת בין פלייאוף עליון לתחתית, רוצים פלייאוף עליון קבוע ואפילו יותר. זאת המטרה וזה מה שמגיע לקהל ולכל מי שקשור לקבוצה. מה שבטוח - תהיה עונה מעניינת".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
במכבי נתניה מעריכים: דיא סבע לא יעזוב בחלון ההעברות בינואר
המגן הימני מוחמד זבידאת חתם לעונה במכבי נתניה

שוער מכבי נתניה דני עמוס. ברני ארדוב
"דרוכים ומלאי אמונה". דני עמוס/ברני ארדוב

על הישארותו של דיא סבע במועדון: "הוא לא שיחק את משחקי האימון במחנה ופחד להיפצע. הוא עדיין לא בכושר מספיק טוב אבל אני בעיקר שמח שהראש שלו עכשיו רק במכבי נתניה. לא כל שחקן היה נשאר ואומר לא לקבוצות גדולות". דראפיץ' התייחס גם למעבר של ערן לוי לבית"ר ירושלים: "זה כמו כפפה ליד. האנשים שם אוהבים אותו, גם כשאני הייתי שם תמיד דיברו עליו לטובה ואהבו להיזכר בו. אני חושב שזה צעד נכון מבחינתו. הוא יכול לפרוח שם".

דני עמוס סיכם: "מה שעשינו בעונה שעברה בא עכשיו לידי ביטוי וקבוצות מפחדות לשחק נגדנו. אנחנו דרוכים, מלאי אמונה וחושבים רק על מה שמכבי נתניה צריכה כדי לנצח. נבחרת ישראל? יש מאמן והוא קובע, ואם יחליטו שמגיע לי להיות בנבחרת אני אהיה שם בשמחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully