וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה מעריכים: דיא סבע לא יעזוב בחלון ההעברות בינואר

22.8.2018 / 11:32

החלוץ צפוי לחתום על החוזה החדש בקרוב, והתעקשותו להכניס בתוכו מענקים גבוהים על תארים ומיקום בטבלה מעידים על רצון להישאר. שכרו של סבע ישודרג בכ-50 אחוזים. חלוץ זר על הכוונת

דיא סבע שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
שדרוג משמעותי. סבע/יוסי ציפקיס

דיא סבע צפוי לחתום היום (רביעי) על חוזהו החדש והמשודרג במכבי נתניה. סבע יזכה לחוזה שונה ויוצא דופן, שכן החוזה יהיה דיפרנציאלי וכזה שבנוי על הישגים שיימדדו בכל שבוע. מעבר לשדרוג הכספי של קרוב ל-50 אחוז שהוא קיבל בשכר הבסיס, יהנה סבע ממענקים אם ימשיך להציג את היכולת הנפלאה שהפכה אותו בעונה שעברה לשחקן הליגה הכי טוב.

בכל הקשור לעתידו של השחקן, הפעולות שהוא נקט וההתעקשות שלו להכניס לחוזה מענקים גבוהים על תארים ומיקום בטבלה מעידים כי הוא אינו לחוץ לעזוב את מכבי נתניה בחודש ינואר. ההערכה היא שהצעה יפה מסין תפתה אותו לעזוב, אבל ספק אם זה יקרה ונראה כי סבע ישחק את כל העונה הקרובה במכבי נתניה.

מעבר לשדרוג הכלכלי לו הוא זכה בצדק, ההחלטה לוותר על ההצעה מלודוגורץ נבעה גם מסיבות מקצועיות. העובדה שהוא הפך לקפטן הקבוצה אחרי עזיבת ערן לוי לצד ההכרה בכך שהוא השחקן המרכזי כעת, הן אלו שפיתו אותו ודחפו אותו להישאר במכבי נתניה גם אם בבולגריה היה יכול להרוויח כחצי מיליון יורו נטו לעונה. "הפער בין מה שהוא מרוויח בחוזה החדש לבין מה שהיה אמור להרוויח בבולגריה, הצטמצם אחרי השדרוג שהוא קיבל ולכן היה לו יותר קל לקבל את ההצעה", העידו במועדון.

אחרי הישארותו של סבע והחתמת המגן מוחמד זבידאת, מירב המאמצים כעת במועדון נתונים להחתמת חלוץ זר. לקבוצה יש את שובל גוזלן ויונס מלדה, כך שהדברים לא נעשים בלחץ, אבל הכוונה היא להתחזק בחלוץ זר שיחליף רשמית את אלחסן קייטה שהיה החלוץ הזר של הקבוצה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully