וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאור רפאלוב בדרך לסטנדרד ליאז'", צפו בשער הבכורה של רועי גורדנה בקרואטיה

בבלגיה טוענים כי הושגה פריצת דרך ושחקן הנבחרת עשוי לעשות את המעבר מקלאב ברוז' כדי להתאחד עם מאמנו לשעבר מישל פרודום. קשר סלאבן בלופו נגח פנימה (87) את ה-1:1 מול אוסייק

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

ליאור רפאלוב צפוי להתאחד בשבוע הקרוב עם מישל פרודום בסטנדרד ליאז', כך לפחות טוענים היום (שישי) עיתוני הבוקר בבלגיה. חלון ההעברות הבלגי נסגר ב-31 באוגוסט, בדיוק בעוד שבוע, ועד אז תנסה סטנדרד להשלים את העסקה מול קלאב ברוז', לבקשת פרודום, שוער העבר של נבחרת בלגיה, אצלו כיכב רפאלוב בזכיות של ברוז' בגביע (2014/15) ובאליפות עונה לאחר מכן.

אחרי תקופה ארוכה בה לא נרשמו מגעים בין הצדדים, למרות הרצון של פרודום לצרף את רפאלוב, ב"הט לאטסה ניוז" דיווחו כי הושגה פריצת דרך במגעים וכי יש נכונות לבצע את המהלך, אבל הדגישו כי בכל מקרה הקשר הישראלי לא ימשיך בברוז'. אחרי שבע שנים מוצלחות במועדון, רפאלוב לא נמצא בתוכניות של המאמן איבן לקו ולא מורשה להתאמן עם חבריו.

אם לא יחתום בסטנדרד או במועדון בלגי אחר בשבוע הקרוב, לרפאלוב בן ה-32 עדיין תישאר האופציה לחזור לישראל, שכן החלון בליגת העל פתוח עד 17 בספטמבר. קבוצת נעוריו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו בתקופה האחרונה, כשהירושלמים אף הגישו הצעה משודרגת, ובבלגיה מזכירים גם את שמה של מכבי תל אביב כאופציה אפשרית.

* רועי גורדנה כבש את שער הבכורה שלו בליגה הקרואטית. הרגע הגדול של הקשר הישראלי הגיע בדקה ה-87 של המפגש עם אוסייק, כשהתרומם היטב לכדור קרן ונגח פנימה את שער השוויון ב-1:1 של קבוצתו, סלאבן בלופו, שעדיין לא ניצחה העונה (שלוש תוצאות תיקו והפסד אחרי ארבעה מחזורים).

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
תומר חמד הושאל לעונה אחת בק.פ.ר: "אוכל לתת ביטחון לשאר השחקנים"
פלייאוף הליגה האירופית: נאתכו לא שותף ב-1:3 של אולימפיאקוס על ברנלי

צפו בשער של גורדנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully