וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד הושאל לעונה אחת בק.פ.ר: "אוכל לתת ביטחון לשאר השחקנים"

חלוץ ברייטון בן ה-31 הושאל לקבוצה שנועלת את הטבלה בצ'מפיונשיפ והפסידה בכל ארבעת משחקיה עד כה: "מאמין שנעשה דברים יפים ביחד". סטיב מקלארן: "הוא שחקן קבוצתי ומנהיג"

תומר חמד שחקן ק.פ.ר. אתר ק.פ.ר, אתר רשמי
פותח דף חדש. תומר חמד/אתר רשמי, אתר ק.פ.ר

אחרי חצי עונה בה בקושי שיחק וברוב המקרים בכלל לא נכלל בסגל ברייטון, מצא היום (חמישי) תומר חמד קבוצה חדשה וחתם לעונה אחת בק.פ.ר, שנועלת את הטבלה בליגת המשנה אחרי ארבעה מחזורים עם 0 נקודות ויחס שערים 13:2. החלוץ בן ה-31 הושאל לעונה אחת לקבוצה מליגת המשנה, בה כבש בעבר 30 שערים בשתי עונות בברייטון.

"אני יודע את הסיבה שבגללה אני פה", אמר חמד אחרי שהשלים את המעבר שלו, "יש לי ניסיון טוב ברמה הזו, כבשתי שערים בצ'מפיונשיפ עבור ברייטון ואני יודע איך לעשות את זה. הגעתי הנה כדי לכבוש שערים, אבל גם כדי ליצור מצבים לאחרים ולהיות גורם משמעותי בהתקפה. עשיתי דברים טובים עם ברייטון ואני יכול לנצל את האופי שלי כדי להראות שלמרות שק.פ.ר בתקופה לא טובה, אנחנו יכולים להשתפר. כמובן שאני צריך לכבוש שערים, אבל אם אוכל לתת ביטחון לשחקנים אחרי תקופה קשה, אז אני בטוח שאחרי משחק אחד או שניים נוכל לעשות דברים יפים ביחד".

מאמן ק.פ.ר סטיב מקלארן אמר: "אני נרגש להביא את תומר למועדון. נתקלנו זה בזה כמה פעמים בזמן שהוא שיחק בברייטון בליגת המשנה. הוא מנוסה ויודע איך לכבוש שערים, הוא שחקן קבוצתי ומנהיג. הוא רוצה להגיע לכאן כדי לכבוש שערים, אבל גם כדי לעזור לקבוצה כמנהיג. הדבר הכי חשוב מבחינתו הוא לכבוש שערים. הוא ירד מהפרמיירליג והגיע אלינו כי הוא רוצה לשחק, הוא דורש הרבה מעצמו ומחבריו לקבוצה. אנחנו מקווים שהוא יעזור לנו להשתפר".

עוד בנושא:
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully