וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וואקמה נפרד מהפועל באר שבע: "תודה על שלוש שנות חגיגה שאזכור לנצח"

23.8.2018 / 14:01

שחקן טרבזונספור פרסם פוסט ובו הודה לאלופה הישראלית: "תודה למאמן ולשחקנים. מעריך את תמיכת הקהל, זה היה מדהים". אין התקדמות בגזרת האסלביינק, טהא מקווה להיות כשיר לשבת

צילום מסך

לאחר שעזב את הפועל באר שבע וחתם רשמית בטרבזונספור הטורקית, פרסם היום (חמישי) שחקן האלופה הישראלית לשעבר פוסט פרידה באינסטגרם מהמועדון בו הפך לכוכב הגדול בליגת העל.

"תודה רבה הפועל באר שבע על כל מה שנתת לי", כתב וואקמה. "תודה למאמן ולשחקנים על שלוש שנות חגיגה שאזכור לנצח. לאוהדים, אני ממש מעריך את כל האהבה והתמיכה שהרעפתם עלי לאורך השנים, זה היה מדהים. תודה גדולה לאבי נמני והפועל רעננה על שהבאתם אותי לישראל, אני מעריך אתכם ואת אנשי ישראל על שקיבלתם אותי. שאלוהים יברך כל אחד ואחד מכם על האהבה שגיליתם כלפי".

שחקן הכנף הניגרי חתם בקבוצה הטורקית לשלוש שנים וישדרג משמעותית את תנאיו, עם שכר שנתי המוערך בכ-800 אלף יורו. על פי ההודעה הרשמית מטעם המועדון, האלופה הישראלית תקבל על וואקמה בן ה-29 מיליון יורו שייפרסו על פני שני תשלומים שונים. מספר התשלומים היה אחד מסלעי המחלוקת בין המועדונים, אולם לבסוף הושג סיכום על האופן שבו הם ייפרסו.

באלופה, כידוע, מעוניינים מאוד בנייג'ל האסיילבנק כמחליפו של וואקמה, אך עדיין לא מיצה את המו"מ מול עירוני קרית שמונה, כשגם המשא ומתן מול נציגיו של השחקן לא נסגר בשלב זה ועדיין לא ברור אם העסקה תצא לפועל. לואי טהא שערך אתמול אימון עם חבישה מיוחדת ינסה לערוך היום אימון רגיל בתקווה להיות כשיר למשחק פתיחת הליגה ביום שבת.

עוד בנושא:

דירקטוריון המנהלת הכריע: ליגת העל תקרא "ליגת JAPANIKA"
ניר קלינגר בראיון: "אני לא מחפש נאמנות אצל שחקני כדורגל"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully