וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקשר ההולנדי סאנדר ואן דה סטרייק מועמד להצטרף

הירוקים ממשיכים בחיפוש אחר קשר התקפי, ואחד המועמדים לתפקיד הוא שחקנה בן ה-25 של אוטרכט, שכבש 10 שערים בעונה הקודמת והתאמן בעבר אצל פרד רוטן בוויטסה ואצל רוב מאס בקאמבור

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי העלייה לגמר גביע הטוטו, מכבי חיפה ממשיכה בחיפושיה אחר קשר התקפי שיוסיף יצירתיות ומספרים לחלק הקדמי, כשאחד המועמדים להצטרף הוא סאנדר ואן דה סטרייק. הקשר ההולנדי בן ה-25 מחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות באוטרכט, במדיה סיפק את העונה הטובה בקריירה שלו עם 10 שערים ו-6 בישולים בליגה ההולנדית הבכירה בעונה שעברה.

לוואן דה סטרייק היכרות קודמת עם פרד רוטן ומו אלאך. הוא השתייך למחלקת הנוער של ויטסה ועלה לקבוצה הבוגרת בתקופה בה רוטן אימן את הקבוצה, והיה חלק מהסגל גם כאשר מו אלאך התמנה למנהל הספורטיבי, אך אז יצא לעונת השאלה בפלורה טאלין האסטונית (שבעה שערים ב-32 משחקים). ב-2014 סיים חוזה בוויטסה ועבר לקאמבור, במדיה כבש 34 שערים בשלוש עונות, כולל 11 משחקים תחת הדרכתו של רוב מאס, כיום עוזר מאמן מכבי חיפה. אוטרכט רכשה את ואן דה סטרייק בקיץ שעבר ב-600 אלף יורו והקשר הקדמי הרשים מהרגע הראשון והוביל את הקבוצה למקום החמישי בתום העונה הסדירה.

במכבי חיפה עדיין לא פוסלים את אופציית נייג'ל האסלביינק מעירוני קרית שמונה, אם כי נראה שהוא מתקרב למעבר להפועל באר שבע. גם החזרתו של ליאור רפאלוב נמצאת עדיין על הפרק, אך נראה כי אלאך מעדיף שחקן זר בעמדה הזו.

מי שכבר התאקלם במועדון הוא השוער גיא חיימוב, שכיכב בדו קרב הפנדלים בדרבי בחצי גמר גביע הטוטו והיום (שלישי) אמר בראיון למכבי חיפה TV: "התרגשתי שקראו בשמי, הייתה אווירה מדהימה. אנחנו צריכים להתאושש מהר כי יש לנו משחק ליגה קשה ביום ראשון מול קבוצה מאומנת כמו מכבי תל אביב. נתכונן בצורה הטובה ביותר וביחד עם הקהל נבוא לעשות תוצאה טובה".

עוד בנושא:
גיא חיימוב רוצה לפתוח דף חדש במכבי חיפה
השוער התרגש אחרי הניצחון בדרבי: "בכורה חלומית"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

סאנדר ואן דה סטרייק שחקן אוטרכט. GettyImages
סאנדר ואן דה סטרייק/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully