וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: וובה בראון חתם לשנתיים

21.8.2018 / 13:21

קשר הפועל באר שבע עובר לצפון שם ישתף פעולה עם אחיו סמואל בראון. בקבוצה מקווים שהאסלביינק יישאר, אך שרצקי יהיה מחוייב למכור אותו תמורת מחצית מעלות כרטיסו (2.5 מיליון יורו)

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הקשר וובה בראון חתם היום (שלישי) רשמית לשנתיים בעירוני קרית שמונה. כזכור, אתמול סיכם הקשר את תנאיו וכן סוכמה העסקה מול הפועל באר שבע והיום נחתמה העסקה רשמית. למרות החתימה, בראון לא ישתתף כחלק מהעסקה במשחק הראשון מול באר שבע והעסקה תצא לפועל רשמית ביום ראשון, לאחר ההתמודדות בין הקבוצות. בראון למעשה יחליף את אפונסו טיירה וישתף פעולה עם אחיו הצעיר סמואל בראון שנמנה על סגל הקבוצה הבוגרת.

בעניין אחר, בקבוצה מקווים מאוד שנייג'ל האסלביינק יישאר בקבוצה. בבאר שבע ממשיכים בשיחות ומנסים להביא לכך שסוכניו של השחקן יפחיתו את הסכום על חצי מהכרטיס שלא בבעלות של איזי שרצקי כדי להביא לעסקה שתהיה פחות משני מיליון יורו. שרצקי עצמו כבר הבהיר שהוא מעדיף שהעסקה לא תצא לפועל והשחקן יישאר אך אם סוכניו יסכמו עם באר שבע ושרצקי יקבל מחצית מ-2.5 מיליון יורו הוא יהיה מחוייב למכור את השחקן.

עוד בנושא:

אורן ביטון יעבור MRI, חשש שייעדר לתקופה ארוכה
הפועל באר שבע חידשה את המו"מ על האסלביינק. נוטה להשאיר את מלמד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן עירוני קרית שמונה וובה בראון. פייסבוק רשמי עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
חוזר לקרית שמונה. וובה בראון/אתר רשמי, פייסבוק רשמי עירוני קרית שמונה

בראון (29) גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ושיחק עם הקבוצה במשך שלוש עונות בליגה הלאומית ועונה נוספת בליגת העל, בה אף זכה בגביע המדינה. בקיץ 2013 חתם במדי קרית שמונה לחמש שנים ורשם 74 הופעות בשלוש עונות בהן שיחק בקבוצה, זכה עם הקבוצה בגביע המדינה נוסף וכבש שני שערים. במהלך עונת 2015/16 עבר להפועל באר שבע ששילמה עליו כשני מליון שקלים. אחרי קצת יותר משנה הושאל למ.ס אשדוד בה שיחק בחצי העונה האחרונה.

מבלי קשר לבראון, בקרית שמונה מקווים להתחיל את הליגה בצורה שונה ממשחקי גביע הטוטו המאכזבים. במועדון החליטו שמחיר הכניסה למשחק מול האלופה יהיה 50 שקלים, מחיר אחיד לכלל היציעים. אורי מגבו לא צפוי להיות כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully