וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חשש שאורן ביטון ייעדר כחצי שנה, קורהוט נדרש לחזור

21.8.2018 / 14:33

המגן שנפצע במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה עבר בדיקת MRI בה אובחן קרע ברצועה הצולבת הקדמית ובנוסף פגיעה ברצועה הצידית. ההונגרי, שחיפש קבוצה אחרת, יחזור מחר לאימונים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אורן ביטון המגן השמאלי של הפועל באר שבע, עבר היום (שלישי) בדיקת MRI כדי לברר את חומרת פציעתו. בבדיקה אובחן קרע ברצועה הצולבת הקדמית ובנוסף פגיעה ברצועה הצידית, וההערכה הראשונית היא שהוא ייעדר כחצי שנה. המועדון מסר שהוא יעדכן בימים הקרובים לגבי המשך הטיפול בביטון. כזכור, ביטון סובב את הברך במשחק גביע הטוטו נגד מכבי נתניה והחשש הוא שיש לו פגיעה ברצועות.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע חידשה את המו"מ על האסלביינק. נוטה להשאיר את מלמד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל באר שבע אורן ביטון. ברני ארדוב
פציעה לא קלה. אורן ביטון/ברני ארדוב

בעקבות פציעתו של ביטון, פנו ראשי באר שבע למיהאי קורהוט ודרשו ממנו לחזור מיידית לארץ שכשכבר מחר המגן ההונגרי צפוי לחזור לאימונים עם חבריו באדום. כידוע, עוד לפני פתיחת העונה הודיעו בבאר שבע למגן שהוא לא בתכניות המקצועיות וזה ניסה למצוא לעצמו קבוצה, דבר שלא צלח עד עתה. בשבועות האחרונים קיבל ההונגרי אישור לא לשהות בארץ במטרה למצוא קבוצה חדשה. לוואלה! ספורט נודע שאנשי המועדון דיברו היום עם המגן והודיעו לו שהוא חוזר מיידית לאימונים.

בעניין אחר, בבאר שבע ממשיכים בשיחות הקדחתניות לגבי צירופו של נייג'ל האסלביינק. הקבוצה קיבלה אישור לשוחח גם עם נציגי השחקן ובמקביל למשא ומתן עם קרית שמונה בניסיון להפחית מהסכום שבסעיף השחרור של השחקן. "זו עסקה מורכבת מאוד", סיפר גורם המעורה בפרטים, "אך יש רצון אמיתי וחזק של באר שבע ושל השחקן שזה ייצא לפועל".

(עדכון ראשון: 10:06)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully