וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידורף וקלייברט פרסמו סגל ראשון של נבחרת קמרון, מאנג'ק זומן

הצוות ההולנדי החדש של הקמרונים הכליל את קשר מכבי חיפה בסגל לקראת המשחק מול קומורוס במוקדמות אליפות אפריקה ב-8 בספטמבר. פול ז'ורז' אנטפ, ששיחק פעמיים במדי צרפת, זומן לראשונה

צילום מסך

קלרנס סיידורף ופטריק קלייברט פרסמו הערב (שני) את הסגל הראשון שלהם כצוות המקצועי החדש של נבחרת קמרון, וכללו בין היתר ברשימה שלהם את ז'ורז' מאנג'ק, קשרה האחורי של מכבי חיפה. הסגל הוא לקראת המשחק מול קומורוס ב-8 בספטמבר, במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה 2019.

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן נבחרת קמרון ז'ורז' מאנג'ק. GettyImages
מקבל אשראי מהצוות החדש. ז'ורז' מאנג'ק/GettyImages

מאנג'ק רשם עד כה 41 הופעות במדי נבחרת קמרון והיה שותף לזכייה באליפות אפריקה ב-2017, אך מעולם לא כבש שער במדיה. יחד איתו חזרו לנבחרת גם המגנים אלן ניום מלגאנס וגאטאן בונג מברייטון.

הכותרת הגדולה מבחינת הקמרונים היא הכללתו של פול ז'ורז' אנטפ, אחריו רדפו בנבחרת במשך שנים. שחקן הכנף של וולפסבורג, יליד דואלה שבקמרון, כיכב במדי הנבחרת הצעירה של צרפת וגם בימיו בראן, והאמין כי יתפוס מקום בנבחרת הבוגרת של צרפת, אבל הסתפק בשני משחקי ידידות בלבד ב-2015. משהבין שהסיכוי לזימון לאלופת העולם קלוש, נענה השחקן בן ה-26 לפנייתם של סיידורף וקלייברט.

כאשר סיידורף נשאל לגבי הפעולות שעשה כדי לשכנע את אנטפ להצטרף, אחרי שאמר בעבר כי הוא "מרגיש יותר צרפתי", השיב המאמן בצחוק: "אני מקווה שהוא באמת יבוא".

עוד באותו נושא

קלרנס סיידורף מונה למאמן נבחרת קמרון, פטריק קלייברט עוזרו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully