וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: ג'ו אלכסנדר קרוב מאוד לבשיקטאש

בתקשורת הטורקית טוענים שהקבוצה מעוניינת מאוד בפורוורד בן ה-31, שקיבל 'הצעת ענק'. שחקנה של הפועל חולון בעונה שעברה היה אחד מהמובילים בליגת העל עם 14.2 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק

ברני ארדוב

על פי דיווחים שעלו היום (שני) בתקשורת הטורקית, דושקו איבנוביץ', שצפוי להתמנות למאמנה החדש של בשיקטאש, מאוד רוצה בקבוצתו את ג'ו אלכסנדר. הפורוורד בן ה-31, ששיחק בעונה החולפת בהפועל חולון, קיבל על פי הדיווחים 'הצעת ענק' מהטורקים והעסקה צפויה על פי הדיווח להיסגר בימים הקרובים.

בהפועל חולון הביעו לאחרונה אופטימיות בנוגע לאפשרות שאלכסנדר יחתום לעונה נוספת, אחרי שאשתקד נבחר לשחקן הישראלי המצטיין בליגת העל. לאורך רוב הפגרה הנחת העבודה בחולון הייתה כי אם אלכסנדר לא ימצא חוזה גדול במקום אחר הוא יחתום לעונה נוספת בסגול ובימים האחרונים החל מכבש לחצים מצידם של הסגולים לכיוונו של השחקן, שלא היה מרוצה מההצעות שהוגשו לו בחודש וחצי האחרונים.

אלכסנדר (31, 2.03) הוא הבחירה השמינית בדראפט 2008. אחרי שנתיים במילווקי נפלט מה-NBA והיה לא רחוק מפרישה מכדורסל בשל פציעה שעליה לא התגבר. במהלך עונת 2013/14 חזר לפעילות אחרי כמעט שנתיים לא כדורסל, ואחרי שהרשים בליגת הפיתוח קיבל חוזה במכבי תל אביב. למרות נסיונות השגת אזרחות ישראלית, עזב את הצהובים לססארי האיטלקית, וחזר אליהם בעונה לאחר מכן. למרות היכולות הגבוהות שלו, במכבי תל אביב ויתרו עליו והוא הגיע להפועל חולון, שם היה לאחד המובילים בליגת העל עם 14.2 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
"דיוויד בלאט לא אוהב לעבוד עם כוכבים. הסגל באולימפיאקוס מתאים לו"
מצא קבוצה חדשה: דשון תומאס חתם לעונה בפנאתינייקוס

ג'ו אלכסנדר שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
בדרך לטורקיה? ג'ו אלכסנדר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully