וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של הפועל ירושלים נחתו בארץ, ג'וש אוונס: "חזרתי מנוסה יותר"

18.8.2018 / 14:00

אוונס, שכבר שיחק בארץ בהפועל תל אביב, נחת יחד עם דאשון באטלר וג'ו לואל-אקול. באטלר: "ירושלים קבוצה מצוינת עם ארנה מרשימה". לואל-אקול: "עוד לא דובר על השאלה, רוצה להישאר"

עריכת וידאו:ניר חן

שחקניה הזרים של הפועל ירושלים ממשיכים להגיע ארצה לקראת פתיחת האימונים, והבוקר (שבת) נחתו בישראל ג'וש אוונס, דאשון באטלר וג'ו לואל-אקול.

אוונס, שכבר שיחק בישראל במדי הפועל תל אביב, אמר עם נחיתתו: "אני הרבה יותר בוגר מהתקופה ששיחקתי בהפועל תל אביב. שיחקתי בכל מני מקומות לאחר מכן, אז אני חוזר עם יותר ניסיון. אני מקווה לתרום לקבוצה מהניסיון שלי, מהאנרגיה ולהוסיף את יכולות ההגנה שלי".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ג'יימס פלדין נחת: "שיחקתי ברמות הכי גבוהות, ועכשיו אני רק רוצה לנצח"
בהפועל ירושלים מאמינים: יותם הלפרין יסכם בשבוע הבא על מינויו למנהל המקצועי

זרים הפועל ירושלים. אתר רשמי הפועל ירושלים, אתר רשמי
שלישיית הזרים בנתב"ג/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל ירושלים

באטלר הוסיף: "אנסה להביא המון אנרגיה לקבוצה, קשיחות, לשחק כמה שיותר חזק. אלו הדברים שמאפיינים אותי, אני שחקן קבוצתי. ירושלים קבוצה מצוינת ויש לה ארנה מרשימה. אנחנו צריכים עוד להכיר אחד את השני על המגרש, אבל אני מצפה להצלחות. קטש הוא מאמן של שחקנים ושמעתי עליו דברים מצוינים גם בתקופה ששיחק".

לואל-אקול התייחס לאופציה שיושאל ואמר: "עדיין לא דיברנו על זה, אבל אני רוצה להישאר בירושלים ומתרכז בזה. מה שצריך לקרות , יקרה". לגבי הקבוצה הוסיף: "סיפרו לי דברים טובים על ירושלים, גם קרטיס ג'רלס איתו שוחחתי לפני שחתמתי. הוא סיפר לי כמה האוהדים נהדרים ואני נרגש להתחיל לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully