וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פלדין נחת: "שיחקתי ברמות הכי גבוהות, ועכשיו אני רק רוצה לנצח"

17.8.2018 / 11:37

הגארד בן ה-30 הגיע ארצה לקראת פתיחת האימונים של הקבוצה מהבירה ונשמע אופטימי למדי: "חברים ששיחקו בישראל אמרו שהעיר נהדרת והאוהדים מצוינים. לי ולאוונס תהיה כימיה טובה"

ג'יימס פלדין, הפועל ירושלים. אתר רשמי
ברוך הבא. פלדין בנתב"ג/אתר רשמי

שחקניה הזרים של הפועל ירושלים ממשיכים להגיע ארצה. הבוקר (שישי) נחת בארץ ג'יימס פלדין, שמסתמן ככוכב הגדול של הקבוצה בעונה הקרובה. הגארד אמר עם הגעתו: "אני רוצה לתרום מהניסיון שלי לקבוצה. שיחקתי ברמות הכי גבוהות, כך שבשלב הזה של הקריירה שלי אני רק רוצה לנצח, להיות חבר טוב לקבוצה, ללמד את החברים שלי. הניצחון זה הדבר החשוב ביותר עבורי".

הרכש החדש הוסיף: "יש לי שני חברים ששיחקו ישראל, ואמרו לי שהעיר, האוהדים והמועדון נהדרים, כך שאני נרגש לשחק בקבוצה. יש כאן חבורה טובה של אמריקאים ואני מכיר את חלקה, גם את ג'וש אוונס אני מכיר כי שיחקתי נגדו, אז תהיה בינינו כימיה טובה. מקווה שתהיה עונה מוצלחת".

פלדין (30, 1.93) מצטרף למועדון לאחר ששיחק בשלוש השנים האחרונות ביורוליג - בעונה האחרונה בכוכב האדום בלגרד (קלע בשורותיה 11.6 נקודות למשחק ביורוליג לצד 14.6 נקודות בליגה האדריאטית ב-43% לשלוש) ולפני כן במשך שנתיים בקבוצת הפאר היוונית פנאתינייקוס (בה זכה באליפות יוון ובתואר ה-MVP של הגביע היווני ב-2017).

עוד בהפועל ירושלים: בשבוע הבא ראשי הקבוצה ייפגשו עם יותם הלפרין, מתוך כוונה לסכם על מינויו למנהל המקצועי.

עוד בנושא

ירושלים מאמינים: יותם הלפרין יסכם בשבוע הבא על מינויו למנהל המקצועי
סימן השאלה המרכזי הוא דווקא המאמן: המבחן של עודד קטש בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully