וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים מאמינים: יותם הלפרין יסכם בשבוע הבא על מינויו למנהל המקצועי

16.8.2018 / 18:35

הרכז הוותיק ששוקל לתלות את הנעליים ייפגש עם ראשי המועדון, האדומים מעריכים כי יסכים לתפקיד שהוצע לו: "יש לנו הערכה רבה אליו". כריס ג'ונסון כבר התאמן, שאר הזרים יגיעו בשבוע הבא

עריכת וידאו:ניר חן

יותם הלפרין ייפגש עם ראשי הפועל ירושלים לדון בפרטי החוזה עימו. לאחר שסירב להצעות ממכבי אשדוד ועירוני נס ציונה, האדומים העריכו כי הרכז הוותיק יקבל את תפקיד המנהל המקצועי שהציעו לו. "יש לנו הערכה רבה אליו", חזרו ואמרו גורמים בירושלים בשבועות האחרונים. עבור הלפרין, מדובר בהחלטה לא קלה, שכן ייאלץ לתלות את הנעליים ולפרוש ממשחק פעיל בגיל 34.

לאחר עזיבת אורי אלון, ערכה הקבוצה מהבירה שינויים נרחבים בסגל במהלך הקיץ וצירפה את ג'ו לואל-אקול, כריס ג'ונסון, תמיר בלאט, ג'יימס פלדין, ג'ייקובן בראון, דשון באטלר ואקס הפועל תל אביב ג'וש אוונס. ג'ונסון כבר נחת בארץ, כשבשבוע הקרוב אמורים להגיע גם יתר הזרים.

אשר לטיישון תומאס, בירושלים ממתינים להחלטת הגורמים המוסמכים בעניינו, לאחר שכשל בבדיקת סמים. אם יוחלט על הרחקה שתפגע בהכנות הקבוצה, השחקן ישוחרר. סימן לבאות, אולי, ניתן היה למצוא בציוץ שפרסם המועדון ובו מספרי הגופיות של השחקנים בעונה הקרובה, ותומאס לא נמנה עליו. מספר רגעים לאחר שעלה, הוסר הציוץ מהעמוד של המועדון. לגבי אמארה סטודמאייר, ראשי הקבוצה מאמינים כי השחקן ישוב לשחק באדום.

עוד בנושא:

בני הרצליה: הסנטר הילטון ארמסטרונג חתם בקבוצה
מייקל רול: "לזוסמן יש את כל מה שצריך כדי להיות שחקן מוביל"
מכבי תל אביב הגישה הצעה כספית לסנטר טאריק בלאק, לחץ על השחקן לחתום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully