וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו פוייט השתולל במסיבת העיתונאים - ופוטר על ידי בורדו

האורוגוואי בן ה-50, שהגיע למועדון בינואר שעבר, זעם על כך שההנהלה מכרה את גאטן לאבורד בלי ליידע אותו: "בושה, אני מבקש כבוד ומקצוענות". השחקנים מחו וסירבו להתייצב לאימון

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

הקדנציה הקצרה של גוסטבו פוייט בבורדו הגיעה לסיומה הסוער היום (שישי), כשהאורוגוואי פוטר מתפקידו. לאחר הניצחון 1:2 על מאריופול אמש במוקדמות הליגה האירופית השתולל המאמן ותקף את הנהלת המועדון, שלטענתו מכרה את גאטן לאבורד בלי ליידע אותו. על פי דיווחים, שחקני הקבוצה זעמו על המהלך וסירבו להתייצב לאימון היום.

"אני לא מרוצה, זה היום הכי גרוע שלי במועדון", אמר אמש. "זה בושה, מה שעשו פה עם לאבורד. אמרתי למועדון שהוא לא יכול לעזוב עד שיובא שחקן חלופי, הם לא הקשיבו לי. הגענו למלון ב-11:45 והוא לא היה שם. צלצלתי אליו והוא היה במונפלייה. אף אחד לא אמר לי דבר! אדבר מחר עם הסוכן שלי ואקבל החלטה". אלא שההחלטה כבר התקבלה, ופוייט הוא לא זה שקיבל אותה.

לאחר המונולוג העצבני פנה אל המאמן דובר המועדון ואמר: "נעצור את מסיבת העיתונאים כאן", אך פוייט סירב. "אני אעצור כשאני רוצה, לא כשאתה רוצה. אני רוצה שיגידו לי את האמת. אני מבקש כבוד ומקצוענות, ואם לא יהיו, זה נגמר".

פוייט (50), שרשם קריירת משחק מפוארת, בין היתר בסראגוסה, צ'לסי וטוטנהאם, החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן בלידס יונייטד ב-2007. לאחר מכן שימש כמאמן ראשי בברייטון, סנדרלנד, א.א.ק אתונה, בטיס ושנגחאי שנואה, לפני שנחת בבורדו באמצע העונה שעברה.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 17.8: קלאודיו מרקיזיו שוחרר מיובנטוס, ריאל סימנה שלושה חלוצים
נפרדנו כך: כמה אתם יודעים על היריבות בין מסי ורונאלדו? חידון

מאמן סנדרלנד, גאס פוייט. AP
ההשתוללות עלתה ביוקר. פוייט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully