וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה השלימה את הסגל: מייקל דיקסון חתם לעונה אחת

הקבוצה מהשרון הצליחה לצרף את הגארד (27, 1.86 מ') שהצטיין עם נבחרת גאורגיה מול ישראל ביורובאסקט הקודם. את העונה שעברה סיים בבאחצ'שחיר מהליגה השנייה בטורקיה. צפו בביצועיו

ברני ארדוב

בווידאו: מייקל דיקסון צולף 36 נקודות מול סרביה

החתמה מרשימה: בני הרצליה הודיעה היום (שישי) על צירופו של מייקל דיקסון ג'וניור לעונה הקרובה. הגארד (27, 1.86 מ') האמריקאי בעל האזרחות הכפולה זכור בעיקר מהיורובאסקט האחרון, בו הצטיין בניצחון גאורגיה על נבחרת ישראל וחיסל את הסיכויים של הלבנים להעפיל לשלב הבא עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים. באליפות כולה העמיד ממוצעים של 13.8 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק, ובארבעת משחקי מוקדמות גביע העולם לאחרונה רשם ממוצעים של 27 נקודות ו-5.5 אסיסטים לערב.

דיקסון שיחק בקולג' במדי אוניברסיטת מיזורי ואוניברסיטת ממפיס ונבחר פעמיים לשחקן השישי של העונה בקונפרנס שלו. אחרי עונת רוקי בליטא, הוא פרץ במדי נימבורק בהדרכתו של ננו גינזבורג, הוביל את הקבוצה לזכייה באליפות צ'כיה ולפלייאוף ליגת ה-VTB עם ממוצעים של 14.4 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק. לפני שנתיים הצטרף לא.א.ק אתונה ועזר לה להגיע לחצי גמר הגביע, חצי גמר הפלייאוף ושמינית גמר ליגת האלופות, כשהוא מעמיד ממוצעים של 14.7 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

את העונה שעברה פתח בשטרסבורג הצרפתית (13.0 נקודות ו-4.3 אסיסטים בפחות מ-20 דקות למשחק), אך במהלכה עבר לבאחצ'שחיר מליגת המשנה בטורקיה והוביל אותה לזכייה בגביע הליגה ולגמר הפלייאוף, מה שהספיק בסופו של דבר לעליית ליגה היסטורית. ב-28 משחקים בקבוצה הוא תרם 14.1 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים.

עם ההחתמה של דיקסון סגרה הרצליה את הסגל שכולל את כרם משעור, ניצן חנוכי, אור לאומי, גייב לוין וסם סינגר, כשאליהם מצטרפים חמשת הזרים: ג'ף אדריאן שיפתח את עונתו השלישית בקבוצה, מייקל דיקסון ג'וניור, ג'יימס רובינסון, בוגדן בליזניוק והילטון ארמסטורנג. את הסגל ישלימו צמד הצעירים, שחקני הבית של המועדון, עמית ארליך ורותם זיו.

הצוות המקצועי של הקבוצה יכלול את המאמן הסלובני גאשפר פוטוצ'ניק, עוזריו יהיו אלון שטיין שממשיך לעונה שלישית במועדון ורוני לוי. אלון הראל ימשיך כמאמן הכושר.

הקבוצה תפתח את אימוני טרום העונה ביום חמישי ה-23 באוגוסט.

עוד בנושא:

בני הרצליה: הסנטר הילטון ארמסטרונג חתם בקבוצה
בני הרצליה: גאשפר פוטוצ'ניק מונה למאמן
הפועל תל אביב החתימה את דאלאס מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully