וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: גאשפר פוטוצ'ניק מונה למאמן

הסלובני בן ה-37, לשעבר מאמן אולימפיה לובליאנה ועוזר מאמן הנבחרת, חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציית מועדון להאריכו בעונה נוספת. פרט לג'ף אדריאן, יעמוד לרשותו סגל חדש לגמרי

גאשפר פוטוצ'ניק מאמן בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
עידן חדש בהרצליה. גאשפר פוטוצ'ניק/אתר רשמי, בני הרצליה

מאמן חדש לבני הרצליה: הסלובני גאשפר פוטוצ'ניק חתם היום (רביעי) לעונה אחת עם אופציית מועדון להאריכו בעונה נוספת. המאמן בן ה-37, שהחל בקריירת אימון בוגרים בשנת 2003, מחזיק ברזומה עשיר יחסית לגילו הצעיר.

הוא שימש כעוזר מאמן אולימפיה לובליאנה במשך שלוש שנים מ-2007, המשיך לכמה קבוצות קטנות בסלובניה, קיבל את משרת המאמן הראשי בנובו מסטו ב-2013, זכה באליפות סלובניה, ובהמשך גם חזר ללובליאנה, הפעם על תקן מאמן ראשי. בשנתיים האחרונות אימן הסלובני את קורמנד ההונגרית, הוביל אותה פעמיים לשמינית גמר היורופקאפ ובין היתר גם הספיק לרשום ניצחון כפול על בני הרצליה במפעל בינואר 2017. בנוסף הוא שימש שנים רבות כעוזר מאמן נבחרת סלובניה, תחת בוז'ידאר מלקוביץ' ויורי זדובץ.

פוטוצ'ניק יקבל בהרצליה סגל כמעט חדש לגמרי. השריד היחיד מהעונה החולפת נכון לעכשיו הוא ג'ף אדריאן, ופרט אליו חתומים בקבוצה עוד שבעה שחקנים חדשים: שלושה זרים (שאקיל מוריס, ג'יימס רובינסון ובוגדן בליזניוק) וארבעה ישראלים (ניצן חנוכי, אור לאומי, גייב לוין וכרם משעור).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully