וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני וואקמה נחת בטורקיה, יעבור בדיקות רפואיות אחר הצהריים

הכוכב העוזב של הפועל באר שבע התקבל בחמימות בשדה התעופה בטורקיה ואמר בציניות לאחד מאוהדי טרבזונספור: "אירופה, תהדקי חגורות, אני מגיע". הבכורה: ככל הנראה בשני

אנתוני וואקמה נוחת בטורקיה לקראת חתימה בשורות טרבזונספור. צילום מסך
איך תיראה הקריירה מעכשיו? טוני וואקמה/צילום מסך

אנתוני וואקמה פותח דף חדש בקריירה. כוכב הפועל באר שבע בשלוש השנים האחרונות נחת לפנות בוקר (שישי) בטורקיה שעות ספורות אחרי הופעת הפרידה מהאלופה הישראלית (הפסד 3:1 לאפואל ניקוסיה) ובהמשך היום יערוך בדיקות רפואיות לקראת הצטרפות לטרבזונספור. הוא אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים ולהרוויח שכר המוערך בכ-800 אלף יורו בעונה - גבוה פי כמה מהסכום שהרוויח בהפועל באר שבע.

אמש הודיעה באר שבע רשמית על עזיבתו של וואקמה, אחרי שכל המחלוקות בינה לבין ראשי טרבזונספור נפתרו. על פי דיווחים בתקשורת הטורקית הקבוצות הגיעו להסדר על פריסת התשלום על ההעברה - כמיליון יורו - לשני תשלומים. בימים האחרונים ניהלו הקבוצות משא ומתן על האופן שבו באר שבע תקבל את כספה, ולמרות שאלונה ברקת דרשה לקבל את מלוא הסכום בתשלום אחד, בסופו של דבר היא נסוגה מהבקשה.

וואקמה יעבור כאמור בדיקות רפואיות בשעה ארבע אחר הצהריים לערך, ולאחר מכן צפויה להתפרסם גם ההודעה הרשמית מטעם קבוצתו החדשה על צירופו. אוהדים טורקים שפגשו את וואקמה במטוס מקפריסין ובשדה התעופה עודדו אותו, ולאחד מהם הוא אמר בסרקזם: "אירופה, תהדקי חגורות. אני מגיע לטרבזונספור".

במשחק הקבוצה הערב (21:45) מול סיבאספור וואקמה יראה מהיציע, ומיד לאחר מכן ינסה להיכנס לעניינים במהירות האפשרית כדי לסייע לטרבזון לעמוד במטרותיה ולהתברג בצמרת הליגה הטורקית, אותה פתחה עם הפסד 2:0 לבשאקשהיר. הופעת הבכורה שלו מתוכננת למשחק מול קסימפאשה ביום שני.

עוד בנושא

הפועל באר שבע הפסידה לאפואל ניקוסיה 3:1 והודחה מאירופה
ברק בכר: "נכשלנו במבחן התוצאה, לא עמדנו במטרה שלנו"
אחרי ההפסד: באר שבע הודיעה - סוכמה העברת וואקמה לטורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully