וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קלאוס יחליט בתחילת השבוע - חתימה על הסכם פיצוי או הקפאת הכרטיס

17.8.2018 / 9:37

היווני זומן לפגישה מכרעת, לפני שהירוקים יעבירו בבקרה את מאנג'ק. במועדון מאמינים: יקבל פיצוי ויעזוב. קהת לא יהיה בסגל לדרבי, אך צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה. קאיו קיבל הצעה נמוכה משוויץ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחקני מכבי חיפה הגבירו אתמול (חמישי) את הקצב לקראת משחק הדרבי ביום שני, כשערכו אימון כפול. נכון לאימון הערב, כל שחקני הסגל יעמדו לרשותו של פרד רוטן, פרט לאחד: רועי קהת אמנם חזר לאימונים אך לא ישחק מול הפועל חיפה. לפני כשבועיים הודיעה מכבי חיפה כי הקשר ישוב לפעילות בעוד שבוע בלבד. קהת חזר לפעילות לאחר כשבוע וחצי, אך ההערכה היא שיוכל לקיים אימונים מלאים אחרי הדרבי ולאחר מכן ההחלטה שתתקבל לגביו תהיה מקצועית בלבד. קהת סבל מדלקת בברך, זכר לתיקול עם אחד השוערים במחנה האימונים של הקבוצה בהולנד.

המנהל המקצועי מוחמד אלאך עדיין לא קיבל החלטה סופית לגבי הזר האחרון שיגיע לקבוצה, אבל על פי ההחלטה שקיבל, יהיה מדובר בקשר התקפי (10). אלאך מחפש שחקן שיהיה מסוגל לשחק גם בכנף, אבל זו העמדה המרכזית אותה הוא מחפש. על מנת לפנות מקום לזר נוסף, חיפה חייבת לשחרר שניים. המועדון הגיש לקלאוס הצעה משודרגת להתרת חוזהו במועדון, זאת לאחר שהמגעים מול ארסנל טולה לא צלחו. בתחילת השבוע תיערך פגישה נוספת עם השחקן, במטרה שיחתום על ויתור החוזה תמורת פיצוי. בחיפה מעריכים שיחתום, אבל אם זה לא יקרה כרטיס השחקן שלו יוקפא. קאיו קיבל הצעה משוויץ, אבל זו הייתה נמוכה מדי. במועדון מקווים שימצא קבוצה לאחר שהוחלט לפני כשבועיים להציב אותו ברשימת ההעברות.

גיא חיימוב עשוי לפתוח במשחק הדרבי ובכל מקרה אמור להיות השוער שיפתח מול מכבי תל אביב. בהגנה לא צפויים שינויים רבים כשאליסון דוס סנטוס ואעיד חבשי אמורים לפתוח במרכז, ואילו מאבוקה וגרשון יהיו המגנים. במועדון טוענים כי חל שיפור משמעותי אצל ז'ורז' מאנג'ק ונראה ששלומי אזולאי יפתח לצדו. גם ניקיטה רוקאביציה ומיכיל קראמר צפויים לשחק, כשסינטאיהו סלליך מקבל כרגע עדיפות על מוחמד עוואד. ההתלבטות היא בעיקר לגבי השחקן הנוסף שיפתח בקישור, כשאופיר מזרחי ונטע לביא מתמודדים על מקום נוסף. חיפה לא תתאמן היום. מחר וביום ראשון היא תקיים שני אימונים נוספים לקראת המשחק. "הסגל כמעט הושלם, כך שאין תירוצים. לפחות את העונה עם ניצחון בדרבי, יכול לתת לנו המון ביטחון", אמרו שחקנים אתמול. על פי האימונים, שון ויסמן ממשיך לתפקד כמחליף העיקרי של קראמר ועוואד כשחקן כנף.

עוד בנושא:

שלומי אזולאי: "הרגשתי שמשהו נקרע לי מהגוף"
אלאך מתלבט לגבי דוידזאדה. אלברמן: "עברו עלינו דברים לא פשוטים"

קלאוס שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אם לא יעזוב, יוקפא. קלאוס/אדריאן הרבשטיין

רוטן שם דגש מיוחד באימונים השבוע על הנעת הכדור. הוא דרש מהשחקנים לא לחרוג מהשיטה שתורגלה במחנה. "אל תחזיקו את הכדור ברגל, חשוב להיות מהירים כשעושים פעולות בהתקפה", אמר להם. הירוקים טרם פנו לאופיר דוידזאדה וממתינים להחלטה של אלאך בעניין הזה.

עד כה נמכרו במכירה מוקדמת למשחק הדרבי כ-5,500 כרטיסים - הפועל מכרה 2,000 כרטיסים ומכבי 3,500. מחירי הכרטיסים קבועים ועומדים על 50 שקלים לכל האיצטדיון מלבד יציעי הפרימיום, שם המחיר עומד על 60 שקלים לתא כסף, 100 לזהב ו-350 שקל ליהלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully