וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל מרמורק עלתה לגמר עם 1:2 על אחי נצרת

הרחובותים, שזכו בגביע הטוטו של הליגה הארצית לפני עשור, ממתינים בגמר למנצחת בין הפועל קטמון להפועל פתח תקוה. במשחקי הדירוג: 3:4 דרמטי לכפר סבא בנס ציונה, 0:2 לאיכסל ברמת גן

קובי אליהו

הפועל מרמורק עלתה הערב (חמישי) לגמר גביע הטוטו של הלאומית, לאחר שגברה 1:2 על מכבי אחי נצרת באצטדיון ברמלה. זה יהיה גמר ראשון של הרחובותים מאז הזכייה בגביע הטוטו של הליגה הארצית לפני עשור, כאשר היריבה שלהם תיקבע ביום שני בטדי, שם הפועל קטמון תארח את הפועל פתח תקוה. אליקו באלה, השחקן הניגרי שהגיע לאחרונה מהפועל עכו, העלה את מרמורק ליתרון בדקה ה-26, וג'ורג' אמסיס הכפיל בדקה ה-50. עידו אקסברד רק צימק שש דקות לסיום.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
אנטוניו מרשיץ' הצטרף להפועל ראשון לציון
סמיר באירקטרביץ' נפרד מהפועל חדרה וחתם במכבי אחי נצרת

אוהדי הפועל מרמורק. קובי אליהו
פתיחת עונה מעודדת. אוהדי הפועל מרמורק/קובי אליהו

במקביל נערכו גם משחקי הדירוג, במהלכם הצליחה הפועל כפר סבא להיחלץ מפיגור 3:0 ולנצח 3:4 בנס ציונה בזכות צמד של עומר פדידה (70 בפנדל ו-83) ושערים של דן אבוטבול (92) וחיים איצרין (96). הפועל איכסל הפתיעה עם 0:2 בחוץ על הפועל רמת גן עם שערים של ציון צמח (55) ומועמר קראקרה (64).

איתמר שבירו (31) העניק להפועל ראשון לציון ניצחון 0:1 על הפועל ניר רמת השרון, בעוד בני לוד, שקיימה טקס לזכרו של אבו סובחי במשחק הראשון ללא היו"ר שהלך לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה, גברה 0:1 על הפועל עכו משער של ויקטור מרעי (29).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully